Jak flirtovat

Flirtování patří k sexuální předehře. Flirtovat přitom můžeme, dá se říct, s kýmkoli, se sousedkou, pošťačkou i prodavačkou. Ne vždy to musí dojít až tak daleko, ale také s pomocí flirtu můžete najít tu pravou lásku. A když ne, tak se alespoň skvěle pobavit. Proč se o ní tolik píše, i když se říká, že se jedná o přirozenou věc? To vám asi nepovím, pokud byste se chtěli ujistit, zda je vše tak jak má být, tedy račte dále.

4
Průměr: 4 (8x)
Váš hlas: Není
Mírný
Zdarma

Co je potřeba

sebe
objekt náklonnosti
vhodný okamžik
vhodné místo
a dobrou náladu obou účastníků

Jak flirtovat

1

Zapomeňte na kroucení vlasů na prst, vyzývavé mrkání, vypínání hrudníku, to jsou zoufalé a směšné pokusy. Pokud chcete zapůsobit musíte být v prvé řadě uvolněný a brát to jako skvělou hru z níž možná něco vzejde - anebo také ne.

Jak flirtovat

2

Prvním krokem bývá vždycky oční kontakt. Pokud jste si vybrali svůj objekt z davu a chcete na sebe upozornit, použijte na ni jeden ze svých pohledů. Zahleďte se na minutku - maximálně dvě a pak s pohledem pomalu ustupte. Všímejte si reakce, jestli si všimne, ohlédne se a když oční kontakt opakuje, usměje se, máte vyhráno.

Jak flirtovat

3

Vnímejte signály. Flirtování je o komunikaci, mnohdy ani ke slovům nedojde, je proto velice důležité si věřit, a také moc dobře znát řeč těla.

4

Smějte se.
Někdy to u usmání končí. Na poprvé to stačí a někdy to teprve začíná. Na řadu přichází navázání komunikace. Zdá se, že ta nejtěžší část.
Zeptejte se na cokoli - odkud je, na kamarádku, školu, rodinu, práci atd.

5

Komunikace. Buďte vtipní, ale ne násilní, pokud chcete zapůsobit, nesmí se protějšek nudit. Ptejte se, ale prozraďte i něco o sobě. A přitom povídání sledujte signály těla.

6

Zkuste se k protějšku přiblížit. Neuhnul? Tak to je dobře.
Prohazuje si žena vlasy do týla aby ukázala krk? Upravuje si oblečení? Má ruku v bok? A muž ruce v kalhotách? Vše je na dobře cestě.

Jak flirtovat

7

Pozvánka na rande. Je vám spolu dobře a nechce se vám odejít? Byli byste nejradši, kdyby okamžik neskončil? Nastala vhodná chvíle pozvat protějšek na rande. Pokud veškeré signály proběhly pozitivně, není se čeho bát. Je jedno jestli jste žena anebo muž, prostě se zeptejte!

Tipy

Nezapomínejte se usmívat
Všímejte si jiskry, chemie a vůně
Komplimentem nikoho neurazíte
Zkuste letmé nenápadné doteky
Buďte empatičtí
Projevujte svůj zájem
Protějšek musí být v průběhu flirtování ve středu vaší pozornosti
Trénujte každý den na všech, které potkáte...(zkuste vyvolat úsměv, prohoďte pár slov, poznamenejte kompliment, všímejte si okolí, vnímejte signály). Jen tak si můžete flirtování dostat pod kůži.

Varování

Pozor abyste to nepřepískli!
Nezaměňujte flirtování za svádění. Svádění je zcela něco jiného!

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak udělat zapečené těstoviny s mletým masem a mladými kopřivami | recept
Recept na zapečené těstoviny s mletým masem a mladými kopřivami. Zapečené těstoviny je pohotové a dost oblíbené jídlo....
 Jak poznat u feny falešnou březost
 Jak pěstovat levandule

Emailový zpravodaj