Jak na přihlášení do Facebooku - registrace

Facebook přihlášení. Přihlášení do sítě Facebook je jednoduché. K přihlášení budete potřebovat jen svou e-mailovou schránku, kde bude registrace do Facebooku potvrzena. Ukážeme si, jak na přihlášení do Facebooku krok za krokem. Přihlášení vám umožní sdílet se svými přáteli komunikaci se svými přáteli i sledování jejich aktivit.

4
Průměr: 4 (34x)
Váš hlas: Není
Velmi lehké
Zdarma
Méně než 5 minut

Co je potřeba

běžná emailová schránka (potřebná pro přihlášení do Facebooku)

1

Zadejte internetovou adresu http://www.facebook.com. Na adrese http://www.facebook.cz sociální službu Facebook nenaleznete.

2

Zobrazí se vstupní strana pro přihlášení do Facebooku. První přihlášení do Facebooku je snadné. Zadejte pravdivě své křestní jméno, příjmení, email, heslo pro přihlášení do Facebooku, pohlaví a datum narození. Pokud při přihlášení zadáte nepravdivé informace, vaši přátelé vás nebudou moct na Facebooku najít.

3

Přihlášení do Facebooku má další kroky. Po odkliknutí zelené ikony Zaregistrovat se na titulní straně Facebooku se objeví systémem vygenerované heslo. Přepište jej do zvolené kolonky. Heslo slouží k bezpečnostní kontrole. S potvrzením neotálejte. Jinak se může zobrazit: Čekali jste příliš dlouho na vyřešení bezpečnostní kontroly. Zadejte prosím odpověď nyní. Přihlášení tak zdržíte.

4

Při přihlášení vám Facebook v následujících třech krocích nabídne nalezení vašich přátel, kteří už na Facebooku mají svůj profil, formulář pro zadání základních informací o vaší osobě či možnost nahrát svou profilovou fotografii. Abyste po přihlášení nalezeli na Facebooku své přátele, můžete zadat svou emailovou adresu a heslo do schránky. Pokud se obáváte své heslo Facebooku sdělit, využijte malé tlačítko Přeskočit. Své přátele totiž můžete nalézt i jinými cestami.

5

Do vaší emailové schránky uvedené při přihlášení do Facebooku dorazí z Facebooku ověřovací email. V emailu naleznete instrukce, jak svůj Facebook účet potvrdit kliknutím na zaslaný odkaz. Tím aktivujete svůj Facebook účet na 100 %. Vítejte na Facebooku, přihlášení do Facebooku a registrace doFacebooku proběhla úspěšně.

Tipy

Chcete-li k hledání svých přátel na Facebooku využít emailovou schránku, pak ji uvádějte už během registrace do Facebooku. Služba funguje následovně: zadáte adresu schránky a heslo, které při přihlašování do emailové schránky užíváte. Facebook si "hrábne" do vaší schránky a "vytáhne" si uložené kontakty. Poté jména porovná se jmény registrovaných lidí na Facebooku a nabídne vám po přihlášení do Facebooku jejich profily.

Varování

Na Facebook uvádějte jen takové informace, při jejichž zneužití třetí stranou nebudete poškozeni. Facebook využívají například personální agentury, aby se o zájemcích o zaměstnání dozvěděli informace, které v životopise nenajdou. Profil na Facebooku o vás prozradí, jaké máte názory, jaké máte vyjadřovací schopnosti i jaké máte zájmy a preference.

Facebook využívají miliony lidí, proto některé funkce fungují občas pomaleji. Potvrzovací email z přihlášení (registrace) do Facebooku může dorazit do vaší emailové schránky v průběhu dne, nikoliv ihned.

Komentáře

emailová adresa

Pořád mi to háže, že nemám platnou emailovou adresu a nevím co s tím

NELZE SE PRIHLASIT

NELZE SE PRIHLASIT

Omlouvám se ,ale nemohu se

Omlouvám se ,ale nemohu se přihlásit,již dva roky jsem na facebooku nebylamám sice uložený účet,ale když na něj kliknu,tak mi to píše,že je vše špatně,nyní chci mít faceook jen v mobilu,ale mám smůlu neje to,prosím podívejte se na vše . S díky Irena Šnajdrová

domca

je to tu fakt dobry uz se tesim az to tu poznam

Bude to vpohode

Bude to vpohode

ahoj

ahoj

ahoj

5

ahoj

dobri

dobri

velice kvalitní ,přehledný .

5

velice kvalitní ,přehledný .

Přehlednější

Přehlednější http://www.prihlaseni-facebook-com.cz/prihlaseni-facebook-com_4

jrr2e

jrr2e

Dobrý den.Facebook mi nejde

Dobrý den.Facebook mi nejde otevřít,kdy to chci otevřít zámek se zímkne a vyřadůje cookies.Děkují.

heslo, heslo, chce to pořád

heslo, heslo, chce to pořád heslo a já nemám heslo. Nevíte někdo moje heslo?

Já znám jen svoje heslo,

Já znám jen svoje heslo, tvoje heslo neznám musíš ho znát sám. A pokud nevíš heslo, tak si ho nech poslat. Stačí vyplnit svlj email a heslo ti piošlou. Alespon myslim.

dobry den,,,,chci se zeptat

4

dobry den,,,,chci se zeptat na facebook jestli chranen

Dobrý den, já mám zase

Dobrý den, já mám zase problém zaregistrovat firmu, pokaždé když to vyplním a potvrdím podmínky používání, vyhodí mi to hlášku: vyskytla se chyba, pokusíme se ji co nejdříve odstranit. Ale trvá to několik dní a je to pořád stejné, co s tím?

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak se zbavit tvrdé vody
 Jak pěstovat levandule
 Jak poznat u feny falešnou březost

Emailový zpravodaj