Jak připravit skvělý vánoční punč | recept

Vánoční punč recept. Vánoční období je časem, kdy si rádi odpočineme od shonu a po procházce zimní přírodou rádi doma usedneme s nějakým horkým nápojem a vychutnáme si chvíle klidu a pohody. Pro tyto okamžiky je velmi vhodným nápojem, kromě například svařeného vína, dobrý horký vánoční punč. Existuje ale několik druhů punče. Nabízím vám nyní skvělé recepty na vánoční pomerančový punč, cherry punč nebo finský punč.

4.25
Průměr: 4.3 (16x)
Váš hlas: Není
Velmi lehké
1 - 1000 Kč
10 až 30 minut

Co je potřeba

0,5 l červeného vína
0,5 l pomerančového džusu
1 čerstvý pomeranč
4 hvězdičky badyánu
2-3 celé skořice
cukr na dochucení

1

Pomerančový punč:
Víno ve větším nerezovém hrnci svaříme společně s džusem a kořením. Po krátkém provaření odstavíme a dochutíme cukrem, aby nebyl příliš kyselý. Doplníme a ozdobíme punč plátky pomeranče, jehož kůru nejdřív důkladně omyjeme a poté plátky naaranžujeme na okraje sklenic. Punč chutná ještě lépe, když použijeme místo pomerančového džusu čerstvě vymačkanou šťávu z pomerančů.

2

Cherry punč:
Na 1 sklenici cherry punče je zapotřebí: 1 lžíce kompotovaných višní, 50 ml třešňovice, 2- 3 lžíce šťávy z kompotu, 100 – 150 ml vody, cukr podle chuti.
Do sklenice dáme višně. Třešňovici, šťávu z kompotu a vodu přivedeme do varu a nalijeme na višně. Podle chuti osladíme a ihned podáváme. Sklenici můžeme ozdobit višní obalenou v krystalové m cukru, lístkem máty a spirálkou z citronu. A cherry punč je na světě!

3

Finský punč:
Na finský punč potřebujeme: 250 ml bílého vína, 250 ml červeného vína, 250 ml vody, 50 ml vodky, 20 ml citronové štavy, 120 g cukru krystalu , 1 ks citrónu.
Příprava: Cukr rozpustíme v teplé vodě, pridáme bílé a červené víno a zprudka zahřejeme. Ihned po odstavení z ohně přidáme vodku a šťávu z citrónů. Finský punč podávame v nahřátých sklenicích, do každé přidejte kolečko nebo dvě citrónu.

Komentáře

a s fernetem by něco nebylo ?

5

a s fernetem by něco nebylo ? :-)

Určitě ano, nějaký koktejl,

Určitě ano, nějaký koktejl, ale punč stoprocentně ne.:-)

Proboha kdo kdy slyšel

Proboha kdo kdy slyšel svařovat víno s kořením. Vždyť to podstatné-alkohol je pryč!!!

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak pěstovat levandule
 Jak upéct tvarohového beránka s citronovou polevou | recept
 Jak ozdobit velikonoční vajíčka polepením provázky

Emailový zpravodaj