Jak si užít pobyt u bazénu

Jak si ještě více vychutnat svůj pobyt u vlastního bazénu? Možnosti se budou nejspíše lišit od typu bazénu, jaký jste si nechali na zahradě či v domě vybudovat. Užít si jej však můžete tak, jako tak.

3.5
Průměr: 3.5 (4x)
Váš hlas: Není
Lehké
Zdarma
Méně než 5 minut

Co je potřeba

• Plavky
• Ručník
• Brýle
• Šnorchl
• Potápěčské brýle
• Kruh
• Nafukovací lehátko
• Boty do vody
• Hračky
• Sprcha

1

Bazény můžete využít k plavání to v prvé řadě. Pokud máte nafukovací bazén, či plastový, tak si v něm vy jako dospělý příliš nezaplavete, ale děti v něm plavat naučit můžete.

2

Skákání do bazénu je skvělé, ale také se týká pouze bazénů z pevné konstrukce, ideálně alespoň částečně zapuštěných.

3

Přesto si nemusíte zoufat. Stačí boty do vody, ploutve, šnorchl a nafukovací lehátka a v nafukovacím bazénu lze provádět hotové divy. Můžete si házet s balónem. Potápět se a lovit různé předměty. Máchat ploutvemi, čímž mimochodem bojujete proti ploché noze a můžete si božsky lebedit na lehátku, slunit se a relaxovat.

4

Pokud to konstrukce bazénu dovolí, můžete si k bazénu nainstalovat vířivku, masáže, protiproud, či chrlič.

5

Každý z vás jistě ocení, když bude mít poblíž bazénu sprchu na opláchnutí, kterou může ohřívat sluníčko.

6

Pohodu u bazénu zvětší pohodlná lehátka, pergoly či jiný polostín.

7

Děti dozajista uvítají, když bude mít bazén skluzavku.

8

Dospělí si zase určitě užijí možnost pořádání večerního koupání.

9

Užít si můžete bez obav i bazénové párty, které jsou obzvláště v zahraničí tak oblíbené.

Tipy

Nakupujte bazény a příslušenství k bazénům jen u osvědčeného prodejce. Doporučuji e-shop Master Sport na webu www.nejlevnejsisport.cz, který zákazníkům nabízí zákaznickou linku, na které vám operátorky pomůžou s nákupem.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak udělat kuře Marengo | recept
 Jak odstranit zápach ze psí tlamy
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace

Emailový zpravodaj