Jak si vyrobit doma luxusní a originální náramek

Oblé náramky jsou opět v módě. Na trhu jsou dostupné v mnoha barvách, designech a materiálech. Cena jednoho takového náramku se může pohybovat i přes dvě stě korun. Proč však utrácet zbytečně peníze, když si náramek můžete vyrobit jednoduše sami, přičemž vás vyjde jen na pár korun? Další výhodou je, že bude přesně podle vašich představ. Je to skvělý tip na dárek. Vytváření je doopravdy jednoduché a určitě si jej oblíbí obzvláště dívky od osmi let.

4
Průměr: 4 (27x)
Váš hlas: Není
Velmi lehké
1 - 1000 Kč
30 minut a více

Co je potřeba

- dřevěný korpus náramku koupíte ve výtvarných potřebách
- štětec
- lepidlo s lakem anebo zvlášť lepidlo a lak
- zdobný papír anebo ubrousek, ale pak musíme ještě dřevo podmalovat bílou barvou, aby motiv lépe vynikl

1

Možností, jak nazdobit náramek je mnoho. Vůbec si nemusíte bát, dokonce ani lámat hlavu, kde seženete materiál.
Dřevěný základ vás vyjde asi na 35 - 50 korun. Záleží jaký tvar a velikost si vyberete. Na českém trhu jich je dostupných několik druhů.

2

Papír.
Hedvábný, decoupážní, kreativní tenký, ale i ubrousky anebo stránky z časopisu, noviny, balící papír. To vše můžete použít. Buďte kreativní. Snížíte náklady. Pokud si myslíte, že to ztratí na exkluzivitě, tak vás možná překvapí ta skutečnost, že náramek oblepený nějakým textem je momentálně nejvíc in. Takže klidně použijte i notové zápisy, sešity, stránky z knih.

3

Před sebou máte náramek a obdélník papíru. Papír natrhejte na různě široké pásky.

4

Nyní vezměte štětec a lepidlo a postupně pásky na náramek nalepte. Okraje párků by se měly překrývat, aby nevznikla mezera. Papír nalepte z vnější i vnitřní strany a nechte zaschnout.

5

Lakování.
jestli a jak lakovat záleží na lepidle jakým jste lepili. Pokud se jednalo o herkules anebo lepidlo na podobné bázi, lakování je potřebné.
Jestli máte speciální lepidlo s lakem, které je určeno pro decoupage, tak celý náramek ještě jednou přetřete tímto 2v1. Po zaschnutí máte hotovo.
Lakovat můžete lakem na dřevo, pokud máte, ale na pár kousků je celkem zbytečné kupovat velkou plechovku laku. Nouzově tedy můžete použít i lak na nehty.
Pokud chcete investovat, doporučuji lak ve spreji pro výtvarné tvoření.
zdroj fotky: http://www.fler.cz/amelia21

Tipy

- zdobit náramek nemusíte pouze pásky, ale také technikou mozaiky, kdy se papíry natrhají na drobné kousky
- také můžete náramek natřít barvou a pečlivě vystřihnout motivy,které na náramek nalepíte.
- náramek můžete ozvláštnit nalepením štrasových kamínků
- pokud si ke zdobení zvolíte ubrousek, pamatujte, že je náramek potřeba nejprve natřít na bílo, protože jinak motiv zanikne

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak na dýni v kuchyni | recepty
 Jak a kdy správně řezat hortenzie
Řez hortenzií je tak trochu věda, jelikož existuje několik druhů a v podstatě každá odrůda vyžaduje svůj specifický...
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace

Emailový zpravodaj