Jak vyčistit psovi uši

Péče o psa zahrnuje celou řadu povinností. K těm nepříjemným řadíme například čištění uší. Není to tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Jak správně psovi vyčistit uši vám poradí následující řádky.

2.8
Průměr: 2.8 (5x)
Váš hlas: Není
Mírný
10 až 30 minut

1

Jak často uši čistit

Nezapomeňte, že pejsek je vystavován různým nečistotám a prachu mnohem více než vy. Doporučujeme proto, abyste mu ušili čistili alespoň jedenkrát měsíčně.

Vlastníte-li plemeno, které je zánětem uší ohroženo mnohem více, doporučujeme čistit uši minimálně jedenkrát za dva týdny.

Plemena, která jsou více náchylná k nemocím a zánětům uší jsou:

- lovecká plemena ( retrívři, labradoři,
kokršpanělé, barváři, honiči, ohaři)
- musoloidní plemena ( boxeři, mastixové, cane corso
apod.)

2

Jak psovi uši čistit

Rozhodně pro čištění uší vašeho čtyřnohého kamaráda nepoužívejte různé vatové tyčinky, vatové tampóny apod. Tímto způsobem byste mohli psovi akorát ublížit.

Důkladně a správně vyčistíte uši pouze pomocí speciálního roztoku, který zakoupíte u veterináře nebo ve zverimexech.

3

Roztok

Roztoky pro čištění psích uší jsou uzpůsobeny tak, že vše zvládnou samy. Stačí jen, abyste požadované množství nanesli do zvukovodu vašeho pejska a nechali působit. Následně ouško zvenčí promasírujte a papírovou utěrkou setřete nečistoty, které roztok z ucha vytáhne.

Roztok rozpouští maz, působí jako desinfekce, ucho vyčistí, vysuší a zároveň udržuje správné a vhodné mikroklima ve vnějším zvukovodu.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak poznat a koupit kvalitní olivový olej
 Jak udělat záhoracký závitek | recept
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace

Emailový zpravodaj