Jak vytvořit věnec na dveře ze starých knížek

Máte doma haldu zbytečných knih a nic jiného než, že byste je vyhodili vás nenapadá? Tento věnec nejen na dveře je velice jednoduchou, přesto efektivní dekorací. Náklady na jeho realizaci jsou minimální, ozdobit jej totiž můžete tím, co doma naleznete. Můžete vytvořit různé verze podle ročního období či svátků. Bude po vás žádat maximálně jen trochu trpělivosti.

4.333335
Průměr: 4.3 (15x)
Váš hlas: Není
Mírný
1 - 1000 Kč
30 minut a více

Co je potřeba

starou knihu většího formátu
tavnou pistoli
průhlednou lepící pásku
aktuální dekorace - v zimě třeba kouličky, jinak šišky, suché květiny a podobně
lepenku z krabice
fix
kancelářský klips
kružítko anebo tři různě veliké kulaté nádoby
motouzek
nůžky

1

V první řadě, co musíte udělat je vytrhat spoustu stránek ze starých knih. Potřebovat jich budete doopravdy hodně.
Až je vytrháte budete rolovat. Ano, rolovat kornouty, vytrhnutou částí směrem dovnitř kornoutu, po zarolování decentně okraj přichytíte kouskem průhledné pásky. A pak pokračujete stejným způsobem dokud to vydržíte :-). Kornoutků budete potřebovat doopravdy hodně.

2

Když už si myslíte, že máte kornoutků dostatečné množství, položte před sebe lepenku. Může být z krabice, ale také pro malíře, či taková jaká je nad podlepování puzzle. Velikost závisí s tím, jak moc velký věnec chcete vytvořit. Minimální základ tvoří A3. Vyznačte si na papíru střed a okolo něj za pomocí kružítka, či hrnců nakreslete symetrické tři kola. Tři je základ, ale pokud chcete doopravdy velký a hustý věnec, můžete na větším papíru namalovat kola klidně čtyři. pak přejděte k dalšímu kroku.

3

Začnete s přilepováním kornoutů k podložce za pomoci tavné pistole. Nejprve nalepte čtyři kornouty přesně podle hodin. Jeden na dvanáct, druhé na třetí hodinu, další na šestou a poslední nalepte na devátou hodinu.
Máte základ, který vám usnadní další práci. Další kornouty lepte vedle základních kornoutů. Lepte je těsně vedle sebe, otevřenější dutinkou nahoru a vždy postupujte stejným směrem. Lepte do té doby dokud vám nevznikne symetrické kolo.

4

Pečlivým lepením vám vzniklo první kolo. Stejným způsobem nyní zhotovíte i kolo druhé, vnitřní. To bude rozprostřeno pěkně okolo centrálního puntíku.

5

V předposlední fázi vezmete rozličné dostupné dekorace a za pomocí lepící pistole je připevníte do středu věnce. Naaranžujete a nalepíte podle vašich představ.

6

Nakonec vezměte kancelářskou klipsu kterou pěkně přicvaknete přesně do středu kartonu a na ni přivážete očko k zavěšení. Máte hotovo.

Tipy

Dekorace je skvělým dárkem i ozdobou do škol, družin, domovů. Má minimální náklady, protože ji můžete ozdobit tím, co doma máte. Při transportu dávejte akorát pozor, abyste ji nepomačkali anebo aby vám nezmokla.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak ozdobit velikonoční vajíčka polepením provázky
 Jak pěstovat levandule
 Jak upéct tvarohového beránka s citronovou polevou | recept

Emailový zpravodaj