Jak zabezpečit svůj dům

V současné době je víc než kdy dříve nezbytné svůj majetek chránit. Zloději jsou rafinovaní, záludní a jejich drzost nebere mezí. Jenomže přiznejme si děláme skutečně vše proto, abychom jim jejich činnost co nejvíc znepříjemnili?

4
Průměr: 4 (1x)
Váš hlas: Není

Co je potřeba

informace

1

Základem každého zabezpečení domova jsou pořádné bezpečnostní dveře. Mechanické zabezpečení tvoří hlavní jednotku celého komplexního zajištění bezpečnosti domu. V prvé řadě to jsou dveře, které tvoří až z 90 % hlavní přístup zlodějů do vašich bytů nebo domů. Je důležité zvolit si bezpečnostní dveře nejlépe z bezpečnostní kategorie 3. - 4. a k tomu zvolit adekvátní bezpečnostní zamykání.

2

Okna
Okna zajistěte kvalitní zavíráním, případně i řetízkem, který okno chrání nejen před nehodami dětí, ale i před nezvanými návštěvami. Do okna můžete nechat vsadit i mříž. I když v případě vzniklého požáru může být mříž pro změnu spíše překážkou. Bezpečnostní fólie jsou velice praktickou záležitostí, která okno zabezpečí před pokusem se dovnitř prorazit.

3

Trezory
Nemusí jít přímo o typické zazděné trezory. V současné době je více možností, jak uchránit svůj majetek. Existuje možnost vytvoření falešných zásuvek, které jsou s běžnými k nerozeznání, akorát, že v nich není proud a za nimi se ukrývá skrýš na vaše cennosti. Existují i různé knihy s dutinou, ty jsou skvělé například tam, kde je v domě velká knihovna.

4

Elektornické zabezpečovací systémy a alarmy se stávají pomalu samozřejmou součástí našich domovů a mají velký podíl na zabezpečení domu.

5

Pes
Ať je jakýkoliv, zloději je nemají rádi a raději se jim vyhýbají.

Jak zabezpečit svůj dům

6

Pokud máte dům je celkem rozumné okolo něj zasadit různé trnité keře, které znesnadní vetřelci přístup do domu.

7

Spínací večerní osvětlení s možností automatického nastavení
Zmaťte zloděje automatickým rozsvěcením světel. Pozor, ale je potřeba, aby se rozsvěcovalo pokaždé v jinou dobu!

Jak zabezpečit svůj dům

8

Napodobenina kamery
Kamerový systém je skvělá záležitost, která pomůže ochránit dům, ale kolikrát postačí pouze psychologický efekt vytvořený pomocí napodobeniny kamery.

9

Nesklizený žebřík bývá základní a zásadní chybou majitelů všech nemovitostí. Pokud necháváte na dvoře volně přístupný žebřík, jako byste si do domu zloděje přímo pozvali.

10

Nezapomeňte si svůj majetek důkladně pojistit.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak vybrat školní batoh
Již brzy to vypukne! Ani jsme se nenadáli a dva měsíce prázdnin uběhly jako voda a před námi je další školní rok....
 Jak vypěstovat špenát
O špenátu se toho namluvilo a napsalo mnoho. Jednu dobu byl špenát vynášen do nebe a později zas naopak, zadupáván a...
 Jak udělat bramborovou polévku s houbami | recept
Jednoduchý recept: Bramborová polévka s houbami má osobitou vůni a chuť, které ji dodávají právě přidané houby....

Emailový zpravodaj