Jak zhubnout při cvičení doma

Cvičení doma má několik výhod. Cvičit můžeme v kterémkoli čase, při jakémkoli počasí a v každém věku. Tisíce návodů na cvičení doma najdeme na internetu, ale žádný neodpovídá našim představám? Vyzkoušejte tento nenáročný postup a sami se budete divit, jak lze hubnout při cvičení doma jednoduše, nenásilně a se zábavou. Základem je rozumné hubnutí a posilování svalů.

4.333335
Průměr: 4.3 (18x)
Váš hlas: Není
Velmi lehké
Zdarma
30 minut a více

Co je potřeba

Osobní cvičební harmonogram
Zrcadlo
Vhodné sportovní a volnočasové oblečení
Činky nebo knihy
Osobní motivační program

1

Vycházíme z osobně sestaveného cvičebního plánu cviků na doma. Cvičební plán přizpůsobte svým fyzickým zdatnostem.

2

Cvičení doma není náročné, vyžaduje vhodné místo. Vyberte si u vás doma takové místečko, ve kterém budete mít dostatek prostoru pro cvičení. Cvičte před zrcadlem, ne před televizí, která vás bude rozptylovat. Je důležité, abyste se cítili dobře a aby vás nic nerozptylovalo. Zvolte vhodné sportovní nebo volnočasové oblečení, doporučuji například volné pro sportovce pohodlné oblečení Uncle Sam, dnes UNCS, např. Uncle Sam tepláky.

.

3

Cvičte pravidelně. Nejlépe každý večer hodinu před sprchou a spaním.

4

Začněte protažením a rozehřátím těla. 15 minut v sériích po pěti. Nejprve se zaměřte na každou část těla zvlášť, poté na celou postavu. Začínáme otáčením hlavy zleva doprava, zprava doleva. Přejdeme k otáčením dlaní, loktů a celých paží. Poté se prsty snažte dotýkat země. Postupně uskutečníme několik základních cviků. Rozehřát se můžeme i tím, že před samotným cvičením si na 15 minut půjdeme zaběhat. Poté pokračujeme protažením.

5

Při cvičení přejděte k náročnějším úkonům. Ty provádíme rovněž v sériích. Do svého cvičebního zápisníku si zapíšeme, kolik cviků jsme zvládli. Mezi náročnější cviky patří dřepy, shyby, kliky. Této fázi cvičení se věnujeme zhruba 15-20 minut. Mezi jednotlivými sériemi nikam neodcházíme, dlouho neodpočíváme, samozřejmě nejíme, nevěnujeme se žádné jiné činnosti.

6

Připravíme si nějaké zátěže. Třeba disponujeme činkami, pro cvičení doma si poradíme také s knihami. Rozhodně nezačínáme s velkou zátěží, cvičíme střídmě. Zvedáme zátěže nad hlavu, abychom posílili ruce. Cviky, které jsme realizovali v zahřívací fázi opakujeme se zátěžemi, je-li to možné. Nezaměřujeme se jen na jednu část těla, ale na celé tělo. Této fázi cvičení se věnujeme 10-15 minut.

7

Poté si opět uděláme pár náročnějších cviků v sériích bez zátěží. Tentokrát ale pouze na pět minut.

8

V závěru opět protáhneme své tělo, přidáme cviky, které v rozehřívací fázi jsme nepoužili. Nadechujeme se se zvednutýma rukama nad hlavou, vydechujeme se skloněním trupu k zemi.

9

Hodinové cvičení doma si podle výše uvedených bodů dopřejte nejprve jednou týdně. Po cvičení už nejezte. Pokud vás druhý den po cvičení pobolívají některé svaly, pak jste na správné cestě. Tuk se mění na svaly.

10

Po čtyřech týdnech do svého cvičení doma přidejte nový prvek, který vám stereotypní cvičení zatraktivní. Mohou to být nové cviky, zahájení cvičení běháním se psem, jízdou na kole. Ukončení cvičení příjemnou masáží vašeho partnera. Záleží na tom, co vás bude těšit.

11

Po prvních čtyřech týdnech se zvažte, prohlédněte se v zrcadle, všímejte si jakýchkoli změn, které vám udělají radost. Všimněte si hlavně změn u vaší nálady. Pokud jste s cvičením doma spokojeni, jistě se dostaví i další pozitivní věci – jako přemýšlení nad tím, co jíte, jak často a kdy, co děláte špatně, co omezuje váš pohyb apod., protože si logicky budete chtít postavu nadále zlepšovat.

12

Vždy po čtyřech týdnech oživte své cvičení novými prvky. Později to může být zvýšení zátěže, cvičení doma doplnit o jedno cvičení týdně prostřednictvím nějaké zajímavé sportovní aktivity.

Partnerem pro začínající i pokročilé sportovce je sportovní výživa a doplňky stravy FULL sport a značkové oblečení Uncle Sam. Vyberte si v e-shopu Uncle Sam Ostrava Uncle Sam tepláky, Uncle Sam trička nebo Uncle Sam mikiny na Uncle Sam.

Komentáře

Je potřeba nejen cvičit, ale

Je potřeba nejen cvičit, ale i správně jíst, abyste zhubnuli. Jak na to se dočtete na mém blogu - ověřené: http://blog.racx.cz/jak-zhubnout-a-vahu-si-udrzet/

Je potřeba také dodržovat 10

Je potřeba také dodržovat 10 rad jak zhubnout bez jojo efektu. Já se držím lehkého cvičení podle sebe a chodím na procházky místo běhu mohu doporučit. Vše podporuji tabletkami Andropharmia Slim které mi doporučila Kamarádka objednala jsem si je na stránkách http://fitprasky.cz a mohu říci za měsíc mám dole 8 kilo.

Víš co Mončo, tu trapnou

Víš co Mončo, tu trapnou reklamu i s těma tabletkama si strč víš kam - taky ti to doporučuji vyzkoušet... jsou úplně na nic, jako trenér to vím :-)

Prášky na hubnutí bych zrovna

Prášky na hubnutí bych zrovna nedoporučoval, spíš se mi osvědčili klasické kardio cvičení. Našel jsem teď cvičení pro ty, kteří nemají moc času a chtějí přesto zformovat svoji postavu, mrkněte na http://fitactive.cz/cviceni-doma-formovani-postavy/, kde je celý pětadvacetiminutový trénink ;)

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak postupovat při koupi bytu
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace

Emailový zpravodaj