Pište články na JakTak.cz

Zajímá vás Jak a na co využít americkou hypotéku? Jak používat nejčastější anglické idiomy (fráze), část druhá? Jak na fixaci hypotéky? , to i mnohem více se můžete dozvědět na JakTak.cz. Víte, že i vy můžete přispět na JakTak.cz svými znalosti a postřehy z oblasti, o které se zajímáte?

Rychlý návod jak napsat vlastní článek

1. Zaregistrujte se nebo se přihlaste
2. Pošlete žádost o zařazení mezi autory
3. Vaši žádost vyhodnotíme a případně schválíme
4. Můžete psát články

Důvody proč psát články

1. Právě Vy tvoříte obsah JakTak.cz
2. Vaše rady, návody nebo postupy si přečte spousty zvídavých čtenářů.
3. Můžete být zařazení do redakce JakTak.cz a získávat autorský honorář za vaše články.

Podrobné informace

Začínáme psát články

Na stránkách JakTak.cz může schválený uživatel psát články, z oboru, o který se zajímá. Články jsou ihned publikovány a dostupné pro všechny návštěvníky stránek JakTak.cz.

Pokud chcete začít psát články, tak se zaregistrujte a požádejte o zařazení mezi autory prostřednictvím formuláře.

Píšeme dobré články

Výběr tématu

Pří výběru tématu je dobré se zamyslet nad tím, koho svým článkem chcete oslovit. Je jistě zřejmé, že pokud vyberete úzce specializované téma, tak počet uživatelů internetu, které tímto tématem oslovíte, bude o to menší, čím je menší skupina specialistů, které dané téma zajímá. Naopak, pokud vyberete téma, které oslovuje velký počet lidí, tak je nepravděpodobné, že se vám nepodaří veškeré potřebné informace vměstnat do jednoho článků. Může být proto dobré zvolit jakýsi střed mezi specializací a obecným zaměřením. Ale jeto samozřejmě na vás o čem a jak budete psát.

Délka článku

Doporučujeme, aby váš článek měl celkovou délku v rozmezí od 400 do 600 slov, včetně názvu článku, stručného popisu, tipů a varování. Tímto doporučením vás samozřejmě nechceme omezovat, takže pokud váš článek vyžaduje větší nebo menší počet slov, jeto jen na vás.

Kontrola pravopisu a gramatiky

Asi to znáte sami, že pokud narazíte na článek, který nemá dobrý pravopis a gramatiku, tak se čte o něco hůře, než ten který je v z tohoto hlediska v pořádku. Ať už je pravopis a gramatika vaší silnou stránkou nebo ne, doporučujeme použit opravu pravopisu, která je dostupná již téměř ve všech textových editorech.

Přidávání fotografii

Pokud je u článku výřečný obrázek, tak kolikrát by nestačilo ani tisíc slov, pro popsání toho, co je na něm znázorněno. Doporučujeme, abyste ke každému článku nahráli alespoň jeden hlavní obrázek. Pokud jeto možné, je dobré nahrát obrázek ke každému kroku postupu. Například u receptů na jídlo, by mohlo být vhodným obrázkem zobrazení stavu pokrmu nebo způsobu úpravy ingredienci.

Přivádíme návštěvnost

Odkazujte na své články z jiných webových stránek

Jeden z nejlepších způsobu, jak přivést návštěvníky na své články, je odkazovat na články na jiných stránkách. Například v on-line diskuzi, týkající se tématu, který je společný s vaším článkem. Návštěvnosti článku určitě pomůže i odkaz v linkovacích službách, jako například linkuj.cz, nebo i v sítí Facebook.com.
Když odkazujete na svůj článek, tak doporučujeme používat název článku, jako odkaz, například Jak a na co využít americkou hypotéku? Jak používat nejčastější anglické idiomy (fráze), část druhá? Jak na fixaci hypotéky? . Není vhodné používat „Klikněte sem“.

Volte správná klíčová slova

Je na místě vás trochu zasvětit do toho, jak vyhledávací služby, jako například google.com, seznam.cz a jiné, shromažďují a zpracovávají informace z celého internetu, aby pro své uživatele, zobrazili co nejvíce relevantní výsledek, vzhledem k vyhledávané frázi.
Vyhledávací služby, prohledávají cely internet, a shromažďují informace o co největším počtů stránek ve své databází. Jakmile uživatel vyhledávací služby zadá slovo nebo frází do vyhledávacího polička, vyhledávací služba se snaží poskytnout co nejlepší výsledky. Toto dělá tak, že má více jak 100 kritérii hodnocení obsahu stránek, do kritérií, které můžete ovlivnit, patří i to, jak často se v článku vyskytuje klíčové slovo. Musíme vás ale upozornit, že není vhodné, aby výskyt klíčových slov v článku, byl přehnaný, nejdůležitější je, aby článek dával smysl a četl se uživateli dobře.
Předtím, než váš článek odešlete k zobrazení, doporučujeme, abyste se zamysleli, jak byste hledali informace, které budou ve vašem článku, ve vyhledávací službě. Zadali byste do vyhledávání „Jak najít ubytování ve velmi hezkém hotelu v jižních Čechách“ nebo „Jak najít ubytování v jižních Čechách?“. Doporučujeme, abyste vytvořili název článku, podle toho, jak byste hledali článek ve vyhledávací službě.

Nechte se odměnit, zařazení do redakce

Pokud vás psaní článků baví a jste odborníkem v nějakém zajímavém oboru, můžete si přivydělat psaním článků na JakTak.cz a získat autorský honorář za vaše články. Zajímá-li vás tato možnost spolupráce, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře.