Co je potřeba

Znalost angličtiny

1

Pokud jste se rozhodli zrušit svou objednávku od anglicky komunikujícího prodejce, prvním krokem je urychleně jej kontaktovat. Nejlépe telefonicky, ale pokud nemáte vy, ani nikdo ve vašem okolí dostatečné jazykové znalosti, byl by takový hovor bezpředmětný. Další rychlou metodou je email. Zjistíte, zda se vaše objednávka již vyřizuje, a zda je možné ji zrušit. Nezapomeňte na slušnost a vstřícnost, snahu o komunikaci. Pokud píšete konkrétní osobě, nezapomeňte na oslovení, ve stylu ,,Dear sir/madam“. Pokračovat můžete přibližně takhle:

,, With reference to my order of 17 May, I would like to cancel that order, because...“

2

Měli byste se zmínit o důvodu zrušení. Dobré je se zeptat zda-li se již objednávka vyřizuje, a jestli by tudíž zrušení objednávky bylo možné.

,, I was wondering whether the order has already dealt“- Chci se zeptat zda li již bla objednávka vyřízena.
,, It is still possible to cancel this order?“ Je ještě možné zrušit tuto objednávku?

Pokud chcete jen změnit údaje v objednávce, jako například množství objednaných kusů apod. napište něco ve stylu ,,It is still possible to modify this order? I would like to change quantity."

3

Pokud se objednávka ještě nezačala vyřizovat a zboží nebylo objednáno/odesláno, měl by vám prodejce vyhovět. V opačném případě, až vám zboží dojde, a poté můžete zažádat o vrácení. Budou vám nejspíš naúčtovány všechny zbytečné náklady nebo pokuta, záleží na podmínkách prodejce. Vše záleží na domluvě, avšak snažte se být vstřícní a jednat profesionálně.
,,I would like to return the ordered goods and got my money back." - Rád bych vrátil objednané zboží a dostal zpět své peníze.
,,What can I do?" - Co pro to mohu udělat?
,,What are your conditions for order cancellation?" - Jaké jsou podmínky pro zrušení objednávky?

Závěr nezapomeňte zakončit typickým ,,yours sincerely/faithfully".

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)