1

Obal nebo pouzdro
Nejlepší ochrana před nárazy a před poškrábáním tabletu je obal či pouzdro. Pouzdra i obaly mají různé moderní motivy, ze kterých si můžete vybrat ten, který vám imponuje. Pozor, ale na rozměry vašeho tabletu nebo čtečky. Každý tablet a nebo čtěčka mají speciální obal, který přesně odpovídá jejich rozměrům. Tyto speciální obaly lze zakoupit v obchodech s elektronikou, kde vám zajisté pomohou s výběrem, a nebo je přímo můžete koupit u výrobce daného výrobku. Pozor, pokud obal nemá zip, přístroj může lehce vyklouznout a rozbít se. Před nákupem obalu nebo pouzdra na tablet nebo čtečku elektronických knih si proto pečlivě prohlédněte výrobek a promyslete jeho použití.

2

Ochranná fólie
Ochranné fólie chrání čtečku nebo tablet hlavně před poškrábáním. Jsou naprosto průhledné a jsou mnohem levnější než nový tablet a nebo čtečka, proto její případná výměna není, tak nákladná jako např. výměna celého poškrábaného displeje. Některé výrobky jsou opatřebé ochrannou fólií už při nákupu - neodstraňujte ji.

3

Vlastní obal na tablet nebo čtečku e-knih
Protože tento článek čtete na webu plném nápadů a inspirace, byla by škoda nezmínit, že si obal nebo pouzdro na tablet nebo čtečku e-knih můžete vyrobit sami a podle vlastních představ. Inspirujte se, např. tento videonávod na obal na tablet může pomoci.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.666665
Average: 4.7 (3 votes)