Přejít k hlavnímu obsahu

Jak chránit tablet nebo čtečku před poškrábáním

Tablet nebo čtečka není zrovna levná záležitost, a proto je musíme chránit před případným poškozením. Základem je kvalitní obal nebo pouzdro na tablet nebo čtečku, které chrání přístroje při pádu, a ochranná fólie, díky níž je chráněn před poškrábáním také displej tabletu nebo čtečky . Vyrobit si ochranné pouzdro nebo obal na tablet či čtečku elektronických knih si můžete i sami, tedy pokud dáváte přednost vlastním nápadům před výrobky z obchodu. Tři základní tipy čtěte dále.

1
Obal nebo pouzdro Nejlepší ochrana před nárazy a před poškrábáním tabletu je obal či pouzdro. Pouzdra i obaly mají různé moderní motivy, ze kterých si můžete vybrat ten, který vám imponuje. Pozor, ale na rozměry vašeho tabletu nebo čtečky. Každý tablet a nebo čtěčka mají speciální obal, který přesně odpovídá jejich rozměrům. Tyto speciální obaly lze zakoupit v obchodech s elektronikou, kde vám zajisté pomohou s výběrem, a nebo je přímo můžete koupit u výrobce daného výrobku. Pozor, pokud obal nemá zip, přístroj může lehce vyklouznout a rozbít se. Před nákupem obalu nebo pouzdra na tablet nebo čtečku elektronických knih si proto pečlivě prohlédněte výrobek a promyslete jeho použití.
2
Ochranná fólie Ochranné fólie chrání čtečku nebo tablet hlavně před poškrábáním. Jsou naprosto průhledné a jsou mnohem levnější než nový tablet a nebo čtečka, proto její případná výměna není, tak nákladná jako např. výměna celého poškrábaného displeje. Některé výrobky jsou opatřebé ochrannou fólií už při nákupu - neodstraňujte ji.
3
Vlastní obal na tablet nebo čtečku e-knih Protože tento článek čtete na webu plném nápadů a inspirace, byla by škoda nezmínit, že si obal nebo pouzdro na tablet nebo čtečku e-knih můžete vyrobit sami a podle vlastních představ. Inspirujte se, např. tento videonávod na obal na tablet může pomoci.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto: ilustrační, Pascal Montsma, ID: 299974, zdroj: sxc.hu

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články