1

Cvik 1

Posaďte se na míč a začněte se pohupovat. Jakmile se míč rozpohybuje, začněte do rytmu pochodovat. Do tohoto cviku zapojte nejen nohy, ale také paže. V pochodu udělejte několik malých krůčku vpřed. Zadek se vám posouvá dopředu a vy jej více zatlačte do míče. Ve chvíli, kdy ucítíte napětí ve stehenních svalech, vraťte se v pochodu pomocí malých krůčků zpět do výchozí polohy. Tento cvik několikrát opakujte.

2

Cvik 2

Nalehněte na míč, nohy a paže mějte natažené ve vzduchu. Pravou nohu ohněte v koleni a zvedejte ji vzhůru, nohy prostřídejte. Dbejte především na to, abyste se neprohýbali v bedrech. Tímto cvikem procvičíte stehna a hýždě.

3

Cvik 3

Míč si dejte mezi kolena, zvedněte pánev, lopatky a hlavu nechte na podložce. Horní půlka vašeho těla by měla tvořit rovnou přímku, je potřeba, abyste tělo drželi ve správné poloze. Koleny zatlačte do míčku a zase povolte. Tímto způsobem posilujete vnitřní stehna a hýždě.

Pro tento cvik potřebujete menší balon, nemáte-li jej k dispozici, upusťte vzduch z vašeho Fitballu a směle se pusťte do cvičení.

4

Cvik 4

Další cvik, který posiluje stehna a rovněž i paže, patří do kategorie obtížnějších cviků.

Nalehněte na míč, nohy mějte natažené ve vzduchu a pažemi (nataženými) se opírejte o zem. Pomalými pohyby se na míči posouvejte vpřed, až do míče zaboříte kolena a míč si podvalte pod sebe. Jakmile budete mít míč pod sebou, zvedněte zadeček vysoko a pomalu se vracejte zpět.

Vzhledem k obtížnosti cviku jej zopakujte pouze několikrát.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)