Přejít k hlavnímu obsahu

Jak dobře nakoupit v New Yorku

22. Prosinec 2013

Chcete-li opravdu dobře a levně nakoupit, je nejlepší volbou New York. Můžete zde nakoupit výrazně levněji i zboží, které je u nás i v jiných zemích a městech drahé. Navštívit New York se vám vyplatí nejen z důvodu levných nákupů, ale i pro alespoň krátké a zběžné nasátí atmosféry tohoto mega města, které je asi nejkosmopolitnějším místem na světě.

1
Pořiďte si letenku výhodně pomocí internetu. Využijte řady nabídek na levné letenky například od agentur a vypravte se sami do New Yorku.
2
Záleží samozřejmě na tom, co chcete nakupovat a kolik hodláte utratit. Zkušení a znalí turisté, kteří si tento způsob nakupování oblíbili radí, že výhodné je pořídit si elektroniku, oblečení i další sortiment. Elektronika drží ceny po celý rok, kupovat oblečení je výhodné vždy po sezóně, kdy zboží bývá ve výprodeji.
3
Připravte se na to, že obchodní domy v New Yorku jsou z důvodu drahých pozemků stavěny do výšky, takže mají několik pater. To je důvodem, že zde strávíte hodně času, který si podle toho musíte naplánovat.
4
Jelikož je oblečení pro Američany velice levné, nepřekvapí nikoho, že nosí jen značkové oděvy a obuv. Světové značky, které se u nás prodávají za vysoké ceny, můžete v New Yorku pořídit někdy i za méně než poloviční naší cenu. Týká se to například značek Elementh, DC, Etnies, Roxy a dalších.
5
Mezi jednotlivými nákupními destinacemi v New Yorku bývají značné rozdíly. Levně můžete nakoupit například v East a West village. Naopak luxusní a vyhlášené obchůdky jsou bezpochyby na věhlasné Páté Avenue.
6
K největším obchodním domům v New Yorku patří Bloomingdale’s, Macy’s a Century 21th.
7
Chcete-li pořídit levnou elektroniku, pak se vypravte do obchodního domu B&H na spojnici 34. ulice a 9. Avenue nebo do Best Buy nebo Circuit City.
8
Levné potraviny prodávají obchodní řetězce Safeway a Giant nebo obchody Wal-Mart, Sears a K-mart, kde pořídíte i levné oblečení či jiné zboží.
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici