Co je potřeba

písek, pískoviště

1

Pískoviště známé odjakživa

Určitě přemýšlíte, jaké pískoviště dětem pořídíte. Je to jednoduché - klasické, dřevěné, takové jako bývalo vždycky. Plastické pískoviště byl jen krátkodobý a neosvědčený výstřelek, který pominul. Buďto si dětské pískoviště vyrobíte sami, kdo je trochu zručný, nebude to žádný problém. Ale přiznejme si, jednak každý není tak manuálně schopný a nebo nemáme pro to podmínky.
Objednejte si dětské pískoviště od renomovaných dodavatelů, na internetu jich najdete spoustu a za pár dnů vám objednávku doručí. Montáž nebude nic složitého a určitě bude obsahovat i popis.
Pískoviště dodané výrobcem musí mít vždy certifikát o nezávadnosti materiálu a používání a o bezpečnosti.

2

Zabezpečení proti nežádoucím obyvatelům

Zkompletované pískoviště je nutné zabezpečit proti nežádoucím návštěvníkům. Psi a kočky, kterým by se mohlo v písku líbit, jsou schopni jej znečistit. Z důvodu dodržování hygienických zásad je dobré v době nepřítomnosti přikrývat pískoviště plachtou nebo sítí a tím předejdeme nepříjemným záležitostem.

3

Pískoviště součástí herních sestav

Taková pískoviště tvoří celek sestavy, ke které patří další hravé atrakce, skluzavky, prolézačky, šplhadla, obývací domeček a další možnosti.
Montáž a kompletaci si zajišťuje každý většinou sám, podle návodu a popisu to není tak těžké. Pokud si opravdu někdo na to netroufá, je možné si objednat montářní službu, neboť u těchto hracích sestav to je trochu složitější. Někdy je ještě potřeba hrací sestavu upravit dalším nátěrem.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.6
Average: 4.6 (5 votes)