Co je potřeba

slevové nabídky

1

Ať už nakupujete vánoční dárky nebo si chcete koupit něco pro sebe, zajít si s partnerem na dobrou večeři nebo využít slevy na ubytování či dovolenou, na slevových webech pro hromadné nakupování si jistě vyberete. Díky slevovým nabídkám na slevových webech ušetříte i desítky procent z původní ceny.

2

Rozlišujeme prakticky dva typy webů pro hromadné nakupování: slevové weby a slevové agregátory. V prvním případě to je například Zapakatel.cz, kde si vyberete z nabídky město, ve kterém budete chtít slevovou nabídku uplatnit. Slevové agregátory pro hromadné nakupování zprostředkovávají nabídku slev z partnerských slevových webů.

3

Pokud hledáte originální dárky pro rodinu, partnera, kolegu či kamaráda a nejste si úplně jisti, co by mu udělalo radost, vhodným řešením jsou dárkové poukazy. Dárkový poukaz na slevové nabídky umožňuje obdarovanému vybrat si dárek podle vlastního zájmu. Vy jen určíte hodnotu dárkového poukazu.

Tipy

Také u slevových webů platí stejné pravidlo jako u nákupu v internetových obchodech, že zakoupené zboží a služby můžete do 14 dní vrátit bez udání důvodu.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)