Přejít k hlavnímu obsahu

Jak najít v Japonsku nejkrásnější místa

20. Prosinec 2013

Japonsko je kouzelná země, která má zcela jistě co nabídnout. Kromě toho, že má nejsilnější ekonomiku na světě, tak se může pochlubit i místy, které ve vás zanechají silné vzpomínky na různá místa. Celé Japonsko je ostrovem a ačkoliv je velmi vzdálené, tak cestování sem určitě stojí za to. Odlišná kultura i zvyky vás přesvědčí o tom, že existuje svět, který je naprosto fascinující a dosud jste o něm mnoho nevěděli. Jak v Japonsku najdete ty nejkouzelnější místa?

1
Nejprve se musíte do Japonska dopravit a to učiníte nejlépe letadlem. Samotné cestování po ostrově už bude prostřednictvím vlaků a veřejné dopravy. Ceny jsou v Japonsku velmi příznivé, zhruba o polovinu větší než v u nás.
2
Jedním z míst, které vás uchvátí, tak je posvátná hora Fuji-San. Její panorama stojí za zhlédnutí, nejlépe ji lze vidět z vysoké budovy Tokyo Metropolitan Government Building. Zapomenout byste neměli ani na císařský palác. Důležitými místy jsou také svatyně Meidži Džingu, svatyně Jasukuni, klášter Sensodži a klášter Zodžódži. Působivá architektura vás bude provázet všude.
3
Zastávkou by pro vás měly být i parky, tedy především park Jojogi a park Ueno Koen, kde jsou nádherné lotosové a třešňové lesy. Ať už jste kdekoliv, tak mějte v ruce fotoaparát a foťte. Nemusíte se zde bát tolik krádeží, jelikož je to v Japonsku pouze ojedinělé.
4
Vhodné by bylo shlédnout i některá místní muzea, mnoho z nich je dokonce se vstupným zdarma. Působivé je muzeum elektrické energie a muzeum zemětřesení. Příznivci elektroniky mohou navštívit dům Sony, kde shlédnou nemodernější technologie elektroniky.
5
Před cestou do Japonska si ani nezapomeňte vyměnit dostatek jenů, jelikož je zde dostatek obchodních center, kde si rozhodně budete chtít něco koupit. Hříchem by bylo také nenavštívit některé z restaurací a čajoven, kde ochutnáte místní jídla a napijete se těch nejkvalitnějších čajů.
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici