Co je potřeba

šálek bílého octa, lžička čpavku pro domácnost
jeden šálek olivového oleje, voda, popisovač

1

Popisovač to zvládne

Pokud chcete nepěkné a nevzhledné škrábance na sedačce zamaskovat hned, pomůže popisovač nebo značkovač stejného barevného tónu jak je sedačka. Je dobré si nejdřív vyzkoušet značkovač na nějakém málo viditelném místě. Pracujte pomalu a opatrně podle tvaru škrábance.

2

Vyrobte si olivový roztok

Jeden šálek vody,
jeden šálek bílého octa,
jedna lžička čpavku pro domácnost
jeden šálek olivového oleje

Smíchejte vodu, ocet a čpavek v menším kbelíku a dobře promíchejte. Do tohoto roztoku máčejte houbičku a tou potírejte koženou plochu.

Do malé misky si nalijte olivový olej a do vlhké kůže vtírejte hadříkem nebo tamponem tento olej a nechte přes noc působit.

Další den naleštěte koženou plochu leštěnkou na nábytek a dosucha setřete.

3

Rozpustná káva pomůže

Pokud je poškrábané dřevo, které tvoří kombinaci s kůží, použijte roztok rozpustné kávy.I když je to malá prasklinka nebo škrábanec, stále to přitahuje váš zrak a rádi by jste to nějak ztlumili nebo odstranili úplně. Smíchejte 3 lžičky kávy s troškou vody tak, aby vznikla hustá pasta. U dřeva s načervenalým odstínem přidejte trochu jódové tinktury, kterou určitě najdete v lékárničce. Pastu naberte stěrkou a potřete a vyplňte štěrbinu nebo škrábanec. Pak otřete hadříkem a přeleštěte nábytkovým voskem.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)