Co je potřeba

Vyplnění formuláře pro ceny plynu (níže) nebo použití Porovnání cen plynu

1

Doporučení pro ceny plynu
Energetický regulační úřad zákazníkům a domácnostem před samotnou změnou dodavatele plynu doporučuje, aby důkladně zvážili dostupné nabídky na trhu s plynem. Při hodnocení nabídek zvažte výši nabízené ceny plynu, ale také konkrétní podmínky dodávek.

2

Ceny plynu od různých dodavatelů
Ceny plynu lze porovnat na webových stránkách dodadavtelů plynu nebo na kalkulátorech ceny plynu. K 21. prosinci 2011 lze plyn odebírat od 35 společností, mezi nimi například RWE Energie, a.s., RWE Key Account CZ, s.r.o., ČEZ Prodej, s.r.o., E.ON Energie, a.s. Úplný seznam dodavatelů plynu naleznete na konci návodu. Nechte si také nezávazně spočítat ceny plynu v níže uvedeném formuláři.

3

Ceny plynu a nová smlouva
Jakmile si vyberete z nabídky dodavatelů, učiňte dva kroky. Ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem plynu a uzavření smlouvy o sdružených službách dodávky plynu s novým dodavatelem plynu. Uzavření této smlouvy je pro zákazníky z kategorie domácnosti nejjednodušší způsob, jak si zajistit veškeré služby související s dodávkami plynu. Na základě této smlouvy dodavatel plynu zajišťuje zákazníkovi plyn jako takový, ale i další služby nutné pro zajištění dodávky plynu - přeprava plynu, distribuce plynu, uskladňování plynu a služby operátora trhu.

Tipy

Seznam dodavatelů plynu v ČR (2011):

Armex Energy, a.s., BICORN, s.r.o., BOHEMIA ENERGY entity, s.r.o., CENTROPOL ENERGY, a.s., CONTE s.r.o., CORASTA, s.r.o., Česká energie, a.s., České Energetické Centrum, a.s., České Energetické Centrum Jih, s.r.o., ČEZ Prodej, s.r.o., E.ON Energie, a.s., ELIMON, a.s., Eneka, s.r.o., Energie2, a.s., ENRA SERVICES, s.r.o., Europe Easy Energy, a.s., Gas International, s.r.o., GLOBAL ENERGY, a.s., HALIMEDES, a.s., Jihomoravská plynárenská, a.s., LAMA INVESTMENTS, a.s., Lumen Energy, a.s., Lumius, s.r.o., Optimum Energy, s.r.o., Pragoplyn, a.s., Pražská plynárenská, a.s., Quantum, a.s., RWE Energie, a.s., RWE Key Account CZ, s.r.o., Severomoravská plynárenská, a.s., United Energy Trading, a.s., Vemex Energie, a.s., Východočeská plynárenská, a.s., X Energie, s.r.o., Západomoravská energetická, s.r.o.

Varování

Pozor na podomní a pouliční prodejce, kteří nabízejí výhodné ceny plynu, ale nevýhodné podmínky. Zákazníci tak zaplatí v přepočtu mnohem více než dosud.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)