1

Jestliže vás jarní únava postihla, tak určitě budete mít špatnou náladu. Musíte se jí tedy zbavit, protože negativně ovlivňuje vaši psychiku. Jediným lékem na ni je nějaká aktivita. Věnujte se tedy svému oblíbenému sportu nebo jiným koníčkům. Snažte se přijít na jiné myšlenky.

2

Na povrch vyplouvá i vyčerpání a unavenost organismu. I proti těmto příznakům musíte rázně zakročit hned na začátku. Jen tak se vám může povést úspěšně porazit jarní únavu. Hlavně si dopřávejte dostatek spánku a odpočinku. Vůbec není na škodu v tomto období podniknout výlet do wellness střediska a nechat se tam hýčkat. Při procedurách si dostatečně odpočinete a vaše tělo se zregeneruje.

3

Naše tělo potřebuje ke svému správnému chodu vitamíny. Právě těch se mu v zimě moc nedostávalo. To platí hlavně pro vitamín C. Můžete ho čerpat jak z potravin, ve kterých je obsažen, tak i z různých přípravků prodávaných v lékárně. Nejběžnější jsou šumivé tabletky, jenž se rozpustí ve vodě.

4

S únavou souvisí také oslabená imunita. Proto v tomto období můžete přecházet z jedné nemoci do druhé. Jedinou radou je posilování imunity. Jezte hodně ovoce a zeleniny, jelikož jsou bohaté na vitamíny.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (9 votes)