Co je potřeba

cestovní pas, vízum, očkování

1

Od listopadu do dubna se na Kiribati vyskytuje velké množství tajfunů. Dochází zde také k časté seismické aktivitě, proto doporučuji navštívit Kiribati v letních měsících, kdy je počasí vyrovnané a nehrozí větší nebezpečí.

2

Vyměňte si české koruny nebo eura ve směnárně nebo v bance. Kiribati používá australský dolar jako svou oficiální měnu. Můžete zde také využít cestovní šeky.

3

Kiribati nemá své mezinárodní letiště, proto si musíte letenku zajistit na Marshallovy ostrovy nebo Fidži, odkud vás na Kiribati dopraví malým letadlem.

4

Nezapomeňte, že na Kiribati se jezdí na levé straně silnice stejně jako v Austrálii. Buďte také velmi opatrní, protože mnoho silnic je zaplavených a špatně osvětlených.

5

Pro rezervaci ubytování na Kiribati kontaktujte Národní cestovní úřad v Kiribati, kde dostanete aktuální informace. Můžete také navštívit jejich webové stránky.

6

Zajistěte i ubytování předem. Hotely na Karibati jsou téměř všechny ve stylu bungalovů s klimatizací a koupelnou. Většinou se nacházejí přímo na pláži.

7

Ubytování na Kiribati je překvapivě levné, v rozmezí 20–60 USD.

8

Místní muzeum nabízí velké množství artefaktů nalezených v moři, kusy brnění, pirátské věci a jejich tradiční zbraně. Rozhodně byste si neměli nechat ujít jeho návštěvu.

Tipy

měna
1 australský dolar (AUD) = 100 centů

Varování

Buďte velmi opatrní, větší část ostrova Kiribati je zaplavena a na některých místech ostrova nemají elektřinu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.4
Average: 4.4 (5 votes)