Co je potřeba

Mapa města, průvodce, pohodlné oblečení a obuv, fotoaparát, kamera

1

Jaro je zaručeně nejkrásnějším obdobím pro návštěvu města Budapešť. Za návštěvu ale stojí v kterékoli ročním období.

2

Zajistěte si ubytování. Budapešť nabízí mnoho levných hotelů a hostelů pro mladé. Pro zajištění ubytování v Budapešti využijte internet a srovnávače hotelů.

3

Projděte se historickými uličkami, které vás vtáhnout do své středověké minulosti. Navštivte Královský palác, ve kterém se nacházejí dvě národní galerie.

4

Nenechte si ujít Mathhiasův kostel, který byl založen ve 13. století. Pak se projděte ke kopci Gellérta, kde se nachází tvrz Citadella a rybářskou baštu, ze které se vám naskytne úžasný výhled na město a jeho okolí.

5

Prozkoumejte Pest, kde naleznete Maďarské Národní museum, Muzeum výtvarného umění, Parlament a maďarský nejstarší kostel Belvarosi Templom.

6

Zúčastněte se letní Budapešťské slavnosti baletu a opery. Tato událost probíhá na počátku srpna a trvá 12 dní.

7

Od září do listopadu se v Budapešti konají prosulé slavnosti vína. Pořádají se kulturní akce a ochutnávky vína, které byste si rozhodně neměli nechat ujít.

8

Pokud jste již unaveni z prozkoumávání města, můžete relaxovat v místních horkých pramenech, které jsou stejně pověstné jako třeba maďarská kuchyně. Na webu JakTak.cz se dozvíte o termálních lázních více.

Zdroje informací

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (3 votes)