Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se zbavit chloupků na těle

26. Srpen 2011

Zejména v letních měsících mnoho žen řeší, jak se zbavit přebytečných chloupků na těle. Existuje více způsobů, kterými to lze provést. Některé jsou jednodušší a rychlejší než jiné, ale mohou vydržet kratší dobu. Metodu jakou zvolíte pro odstranění, si můžete vybrat ze široké škály možností.

1
Holení Snad nejjednodušší způsob je holení. Stačí vám k němu pouze pěna a holítko či strojek. Mnoho žen používá jednorázová holítka. Jsou sice levnější, ale mají krátkou dobu výdrže, jak už z jejich názvu plyne. Poté ztrácejí svou ostrost a chloupky trháte. Tato metoda je bohužel velmi krátkodobá. Holení se musí pro dosažení nejlepšího výsledku opakovat asi každý třetí den.
2
Depilační krémy Jsou velmi oblíbené, jelikož také odstraňují chloupky bez bolesti a navíc po nich vydrží pokožka hladká mnohem delší dobu. U některých žen však mohou způsobit alergickou reakci, protože jsou založeny na chemických reakcích.
3
Epilátory Jsou zařízení, která vytrhávají nežádoucí chloupky. Je to také bolestivá metoda, která vydrží déle. Ne každý však může bolest snášet.
4
Depilace Jedná se o způsob odstranění chloupků, který vydrží podstatně delší dobu. Je však bolestivý a chloupky často musí dosahovat délky několika milimetrů, abyste je mohla depilovat. Nejznámější je depilace prováděná pomocí rozehřátého vosku, jež je nanesen na požadované místo a poté pomocí speciálního pásku stržen i s chloupky. Tuto službu nabízí většina kosmetických salónů. Depilaci za studena si můžete vykonat v pohodlí domova. Stačí vám k tomu pouze nakoupit speciální voskové pásky. Ty poté nanášíte na pokožku a strhnete. Vše je popsáno v návodu. Dnes se stává stále populárnější depilace pomocí cukrové pasty. Je méně bolestivá a přitom si pocit hebkých nohou můžete užívat stejně dlouho.
5
Metody, které vás zbaví chloupků na delší dobu Chloupky mohou být odstraněny laserem. Dojde ke zničení cibulky pomocí záření a chloupek tím pádem již nevyroste. Je potřeba více návštěv, abyste dosáhli chtěného výsledku. Podobné je to i s fotoepilací, kdy je cibulka zničena pomocí světelných impulzů.

Vždy po holení si pokožku ošetřete patřičným krémem, můžete tak předejít vzniku pupínků a zarudnutí.

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici