1
Obrázek není k dispozici

Holení
Snad nejjednodušší způsob je holení. Stačí vám k němu pouze pěna a holítko či strojek. Mnoho žen používá jednorázová holítka. Jsou sice levnější, ale mají krátkou dobu výdrže, jak už z jejich názvu plyne. Poté ztrácejí svou ostrost a chloupky trháte.
Tato metoda je bohužel velmi krátkodobá. Holení se musí pro dosažení nejlepšího výsledku opakovat asi každý třetí den.

2
Obrázek není k dispozici

Depilační krémy
Jsou velmi oblíbené, jelikož také odstraňují chloupky bez bolesti a navíc po nich vydrží pokožka hladká mnohem delší dobu. U některých žen však mohou způsobit alergickou reakci, protože jsou založeny na chemických reakcích.

3
Obrázek není k dispozici

Epilátory
Jsou zařízení, která vytrhávají nežádoucí chloupky. Je to také bolestivá metoda, která vydrží déle. Ne každý však může bolest snášet.

4

Depilace
Jedná se o způsob odstranění chloupků, který vydrží podstatně delší dobu. Je však bolestivý a chloupky často musí dosahovat délky několika milimetrů, abyste je mohla depilovat.
Nejznámější je depilace prováděná pomocí rozehřátého vosku, jež je nanesen na požadované místo a poté pomocí speciálního pásku stržen i s chloupky. Tuto službu nabízí většina kosmetických salónů.
Depilaci za studena si můžete vykonat v pohodlí domova. Stačí vám k tomu pouze nakoupit speciální voskové pásky. Ty poté nanášíte na pokožku a strhnete. Vše je popsáno v návodu.
Dnes se stává stále populárnější depilace pomocí cukrové pasty. Je méně bolestivá a přitom si pocit hebkých nohou můžete užívat stejně dlouho.

5

Metody, které vás zbaví chloupků na delší dobu
Chloupky mohou být odstraněny laserem. Dojde ke zničení cibulky pomocí záření a chloupek tím pádem již nevyroste. Je potřeba více návštěv, abyste dosáhli chtěného výsledku.
Podobné je to i s fotoepilací, kdy je cibulka zničena pomocí světelných impulzů.

Tipy

Vždy po holení si pokožku ošetřete patřičným krémem, můžete tak předejít vzniku pupínků a zarudnutí.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)