Co je potřeba

Počítač připojený k internetu
Telefon
Zápisník
Tužka

1

Internet to jistí. Nejpohodlnější způsob je využít on-line rezervačního systému, který shromažďuje seznamy hotelů v příslušném místě či v okolí vámi požadované destinace. Velmi dobrým pomocníkem jsou například internetové stránky hotel.cz, na kterých snadno vyberete nejlépe vyhovující ubytování. Nemusíte vyhledávat jeden každý hotel, telefonicky se vyptávat na cenu, poskytované služby a volné místo. Informace získáte na jedné adrese.

2

Jak vybírat? Otevřeme úvodní stranu webu hotel.cz. Do aktivního řádku vlevo nahoře napíšeme město (lokalitu), kde chceme bydlet – například Brno, Ostrava, Mikulov... Na stránku nabídek ubytování v konkrétním městě se můžeme dostat i přímou cestou – do adresního řádku napíšeme hotel.cz/brno (hotel.cz/ostrava, hotel.cz/mikulov a podobně). Dále je třeba vyplnit datum příjezdu a datum odjezdu. Jestliže nemáme žádné specifické požadavky na hotel a je pro nás důležité pouze, aby to bylo Brno (Ostrava, Mikulov...), klikneme na tlačítko „hledat ubytování“.

3

Speciální požadavky. Rezervační systém hotel.cz poskytuje možnost výběru typu ubytování podle specifických přání nebo potřeb klienta. Zaškrtnutím z uvedené nabídky můžete zvolit kategorii, do které hotel spadá (počet hvězdiček), počet lůžek na pokoji, vybavení (parkoviště, bazén, restaurace, dostupný internet, bezbariérový přístup, možnost pronájmu přednáškového sálu, wellness služby). Dále je možno zvolit vzdálenost od centra, k letišti nebo do míst možné rekreace.

4

Podrobnější informace o službách, které hotel poskytuje, získáme kliknutím na jeho název. Rezervační systém hotel.cz disponuje podrobnými popisy nejen ubytovacího zařízení, ale rovněž možností výletů do okolí.

5

Hotel Brno. Jihomoravská metropole Brno nabízí přes padesát možností k přespání (hotel nebo penzion). Ubytování lze sehnat již od čtyř set korun (například City hotel Brno). Na druhou stranu International hotel Brno (Best Western Premier Hotel International Brno) předloží nejnáročnějším klientům účtenku na více než tři a půl tisíce korun za jednu noc.

6

Hotel Ostrava. Jestliže je místem, kde hledáte hotel, Ostrava, je v nabídce rezervačního systému hotel.cz/ostrava téměř dvacítka zařízení, kterou ještě rozšiřují možnosti ubytování mimo centrum města. Nabídku je možno seřadit podle ceny: například Veronika hotel Ostrava patří k těm levnějším, naopak Clarion Congress Hotel Ostrava si vyberou velmi nároční hosté, kterým na ceně zase tolik nezáleží.

7

Ubytování Mikulov. Jestliže vás cesta zavede do Mikulova (nejčastěji za dobrým vínem, ale důvody mohou být samozřejmě nejrůznější, včetně cesty do Rakouska), nabídne vám web hotel.cz/mikulov výběr z dvanácti možností. Ubytování Mikulov nabízí již od pěti set korun za noc (Panorama penzion Mikulov, Niké hotel Mikulov). Vysoký luxus ubytování Mikulov zaručuje v hotelu a kongresovém centru Galant (přibližně 1500 korun za noc v jednolůžkovém pokoji).

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)