Co je potřeba

Potřeby
• laky na nehty (barvu si zvolte jakoukoliv, která se vám líbí)
• odlakovač (pro přetahy štětečku nebo pro nezdařené pokusy)
• štěteček (v drogériích lze zakoupit speciální štěteček na tvorbu nehtů)

1

Podklad

Nejprve si zvolte barvu, která bude tvořit podklad. Zvolte si raději výraznější a sytější barvu. Výrazná barva vytvoří kontrastní pozadí, aby vámi namalované ornamenty vynikly. Nalakujte si pouze jednu ruku, abyste lépe zvládla následující práci se štětcem. Poté nechte lak na nehty dobře zaschnout.

2

Výběr správných motivů

Vánoční svátky jsou velmi nápadité i rozmanité. Díky tomu máte možnost velkého výběru různých motivů. Motivy, které budete na nehty malovat, by měly být jednoduché. Čím složitější motiv, tím více se při jeho malování na nehet potrápíte. Poměrně jednoduché motivy jsou zvonečky, sněhové vločky, stromky aj.

3

Malování vánočního motivu na nehet

Zvolený vánoční motiv nalakujte na zaschlý podklad. Samozřejmě, že barva motivu by měla být světlejší než barva podkladu. Špičku štětečku ponořte do laku a poté naneste na nehet motiv, který jste si zvolila. Chce to trpělivost a pevnou ruku, ale výsledek poté stojí za to!

Celý proces zopakujte na druhé ruce

Tipy

Pokud nejste zdatná „malířka“ a třese se vám při lakování nehtů ruka, požádejte přítelkyni o pomoc. Skvěle se u zdobení nehtů pobavíte.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.285715
Average: 3.3 (7 votes)