Co je potřeba

borovicové spárovky 2 kusy,
mořidlo na dřevo - 0,5 kg,
akrylové barvy,
štětce,
háčky na kabáty -5,
nářadí na vrtání a šroubování, hmoždinky

1

Ta naše původní vypadala rok a půl takto - nepoužívaný starý stojan, který nebylo kam dát, byl aspoň užitečný .
Nápad, jak by měla vypadat ve finále, jsem měla v hlavě dávno, ale teprve teď jsem se konečně dokopala k realizaci.

2

Stačily obyčejné borovicové spárovky o tloušťce 18 mm, které měly být přes celou zeď. Potřebovala jsem dvě, široké 50 cm, protože zeď má metr na šířku. Délka záleží na výšce stropu. Koupila jsem v Ikea mořidlo na dřevo v antik odstínu - botník máme v této barvě - a spárovky natřela. Je potřeba více vrstev. Já udělala tři nátěry. Protože surové dřevo po natření trochu "ochlupatí", je dobré každou vrstvu po zaschnutí trochu přesmirkovat jemným smirkovým papírem. Pak se desky přivrtaly ke zdi a mohla jsem začít tvořit :-)

3

Přes celou výšku botníku je kmen, nad ním se větví koruna stromu. K malování stromu jsem použila akrylové barvy - smíchanou hnědou a černou. Rozkliněte si fotografii, kterou jsem pořídila během prací na nové předsíni.

4

Když barvy zaschly, přišly na řadu háčky. Podařilo se mi sehnat krásné kované ve tvaru malých hádků :-) Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila.Rozklikněte si fotografii vpravo, která zachycuje kované háčky, které jsem požila.

5

Na klíče a drobnosti stačily menší háčky, které vypadají jako větvičky........ Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila. Na snímek klikněte, aby se vám zobrazil ve větším formátu.

6

Hotovo, krásný strom vyrostl a skvěle zapaád. Hned je předsíň atraktivnější a zajímavější. Ale přeci něco tomu chybí....... Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila.

7

....jasně ...JABLKO!!! Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila. Krásné jablko - barevná perlička na závěr mého díla. Vypadá to docela dobře, nemyslíte?

8

Tak a může se začít věšet.... Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila.

....výsledek je tento :-) Podívejte se na fotografii, kterou jsem v průběhu prací na nové předsíni pořídila.

Tipy

Nakreslete si nejdřív obrázek na dřevěné desky slabě tužkou. Na malování obrázku použijte raději kvalitní štětce z výtvarných potřeb - s kuními chlupy a špičatým hrotem - dobrý štětec je polovina úspěchu .

Varování

Pokud použijete lihové mořidlo na dřevo, je dobré povrch po zaschnutí přelakovat - nejlépe bezbarvým Sportakrylem. Mořidlo ve styku s vodou totiž pouští barvu a mokré oblečení - třeba od deště, by se vám zabarvilo a zničilo.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.857145
Average: 3.9 (7 votes)