Co je potřeba

průvodce, fotoaparát, pohodlnou obuv

1

Zajistěte si letenky do Athén a ubytování v Athénách. Doporučuji se podívat na stránky clickforsky.com, skyeurope, easyjet.com pro levné letenky do Řecka a na hostelbookers.com pro levné ubytování v Athénách.

2

Dominantním symbolem Athén je Akropolis, která byla ve starověku tak i ve středověku pevností. Pokud se rozhodnete navštívit toto místo, buďte připraveni na davy turistů. Z Akropole je nádherný pohled na celé Athény, kde lze dokonale rozeznat jednotlivé čtvrti i hlavní dopravní tepny města.

3

Cesta z akropolského pahorku Vás zavede do nejstarší čtvrti města - Pláka. Do této athénské čtvrti si zajděte večer na příjemnou večeři, při které si můžete vychutnat tradiční hudbu místních muzikantů.

4

Navštivte athénská muzea, která najdete na každém rohu. Jejich počet je opravdu velký a na své si přijde určitě každý milovník historie. Největší je Národní archeologické muzeum, které najdete asi 10 minut chůze od náměstí Omónia.

5

V sousedství Pláka se nachází další významná čtvrt v Athénách - Monastiráki. Hned při výstupu ze stejnojmenné stanice metra vás obklopí řada stánků a obchůdků nabízející tradiční řecké zboží - ovoce, med, olivy, alkoholické nápoje, všemožné suvenýry a mnoho dalšího.

6

Po celý rok se koná v Athénách řada akcí a každý návštěvník si rozhodně přijde na své. Pro milovníky divadla nabízí město téměř 50 divadel. Většina představení je v řečtině, ale dramata v angličtině můžete navštívit například v Kamenném divadle pod širým nebem na předměstí Petropolis.

7

Poznejte jedinečné řecké ostrovy nejen v Iónském a Egejském moři. Řecké ostrovy, kterých je více než 2000, vás přivítají svojí jedinečnou kulturou, svojí historií a čistou přírodou odlehlou od průmyslu.

Tipy

Díky své poloze nabízejí Athény také široké možosti plážových aktivit.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)