Co je potřeba

sušenky - preclíky
tavnou pistoli
ozdoby podle příležitosti
čtvrtku
kružítko

1

Na čtvrtku si nakreslete kružítkem velkou kružnici.

2

Rozbalte krabičku s preclíky a rozložte si první vrstvu preclíků po obvodu kružnice. Čtvrtka s kružnicí je pouze pomůckou pro vytvoření dokonalého kruhu.

3

Druhou vrstvu budete vytvářet ve stylu kladení cihel při stavění zdi. To znamená, na spojnici dvou se položí přes ně jeden další preclík. Tímto způsobem vytvoříte druhou vrstvu.

4

Nejprve si to nachystejte a až pak je přilepte k sobe za pomocí tavné pistole. Slepením vám vznikne základ věnečku.

5

Ustřihněte si dostatečné množství stuhy. Použitá stuha by neměla být příliš široká, měla by se vlézt do oček preclíků. Provlékejte opatrně, střídavě nahoru a dolů. Na jedné straně pak oba konce spojte v ozdobnou mašličku.

6

Následné zdobení závisí na situaci ke které má být věneček určený, zda k nějakému specifickému svátku, či jako jarní, zimní , jiná dekorace. Za pomocí tavné pistole ozdoby nalepte na věneček podle vlastní fantazie. variací je doopravdy mnoho a fantazii se meze nekladou.

Varování

Nezapomeňte, že věneček je přeci jen z pečiva, a tak je za prvé křehký a za druhé nevydrží věčně.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.941175
Average: 3.9 (17 votes)