Co je potřeba

Letenka do Barcelony, průvodce, mapu města, 3denní jízdenka, fotoaparát, kamera, pohodlné boty, cestovní oblečení

1

Zajistěte si ubytování. Barcelona nabízí mnoho levných hostelů a hotelů. Nejlépe uděláte, pokud se informujete u cestovní kanceláře nebo si ubytování v Barceloně objednáte svépomocí přes internet. Stačí použít vyhledávač hotelů a porovnat nabídky ubytování.

2

Pro levné a pohodlné cestování v Barceloně si kupte jízdenku T-10. Tato jízdenka nabízí 10 jízd po celé Barceloně zdarma – vlaky, autobusy, lanové dráhy, metro. Metro a autobusový systém je v Barceloně velmi pohodlný a dostupný. Další možností pohodlného cestování je taxi, které je zde i poměrně levné.

3

Pro chvíli odpočinku navštivte park Guell, tento park je na sever od centra na jednom z nejvyšších míst v Barceloně. Zde se naskytne jeden z nejkrásnějších pohledů na celé město.

4

Barcelona je město Antoniho Guadi. Jeho nejslavnější tvorbou je katedrála Sagrada La Familia, která se nachází nedalo centra

5

Projděte se po nejznámější ulici Barcelony Las Ramblas, na které najdete mnoho květinových stánků, kaváren a také mnoho místních umělců. Las Ramblas vás zavede k přístavu, kde budete moci sledovat západ slunce nad moře. Uvidíte zde také slavné Colom, což je památka Christophera Columba.

6

Barcelona je město muzeí. Rozhodně si nenechte ujít Picassovo muzeum, které je jedno z nejkrásnějších a nejznámějších muzeí na světě vůbec.

7

Večer se vydejte na úpatí Parc Monjuic, kde se každý večer konají přehlídky zpívajících fontán, které probíhají od 9 hodin do 11 hodin. Je to jedinečný zážitek plný barev a kouzelné hudby.

8

Vaše další kroky by měly vést Gotickou čtvrtí a El Raval, kde naleznete dlážděné úzké uličky a středověkou architekturu, která vás vtáhne do své minulosti.

9

Navštivte místní pláž a užijte si odpočinku. Hlavní pláž Barceloneta je v přední části centra města, je také nejoblíbenější pláží. Severně od Port Vell najdete další krásné písečné pláže.

Tipy

Pokud máte čas, navštivte klášter Montserrat, který se nachází nedaleko Barcelony. Klášter je umístěn na úpatí menšího pohoří.
Levné ubytování najdete na stránách www.hostelbookers.com

Varování

Buďte opatrní na svůj majetek, v Barceloně je mnoho kapsářů a pouličních zlodějů.

Zdroje informací

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.8
Average: 4.8 (5 votes)