Co je potřeba

Mapa města Dublin, průvodce, fotoaparát, kamera, oblečení do vhladnějšího a deštivého počasí.

1

Navštivte v Dublinu informační centrum, kde dostanete zdarma mapu města. Kupte si jízdenky Rambler, tyto jízdenky umožňují cestovat po celém městě zdarma.

2

Dublin nabízí autobusové Tour jízdy. Jedním z nejvíce atraktivních okruhů je Dublin Ghost Autobus Tour. Cestující procestují Dublin v noci. Tato jízda informuje turisty o temné stránce historie Dublinu. Prozkoumáte temná zákoutí tohoto města. Dětem do 14 let není tato jízda dovolena. Prohlídka trvá dvě hodiny.

3

Zamiřte do Temple baru na Great George Street nebo na Cadmen Street, kde se nacházejí nejoblíbenější hospody. Dejte si sklenku vychlazeného nápoje a vynikající jídlo v tradiční irské hospodě, v doprovodu živé hudby, tance a literárního čtení. Toto je skvělá příležitost, jak se seznámit s místními lidmi.

4

Po snídani se vydejte do kouzelných uliček Dublinu. Začněte na O´Connell Street, kde vás také městem může provést City Tour. Podívejte se na zlaté keltské sbírky v Národním muzeu a v Národní galerii na Picassa a Caravaggia. Navštivte přírodní historické muzeum a muzeum moderního umění.

5

Jděte na jižní pobřeží a na prohlídku Powerscourtských zahrad.

6

Navštivte Dublinské zoo. Vydejte se na plavbu po řece Liffey a navštivte Kilmainhaim goal.

7

V neděli ráno navštivte Dublinský hrad, Trinity College a katedrálu svatého Patrika. Projděte se po místních tržištích a zajděte do luxusních obchodů na Grafton Street.

8

Nakupte si suvenýry. Na konci dne si užijte odpočinek s drinkem v Ryanově viktoriánském baru na Parkgate Street. Hospody a bary jsou otevřené do 1 hodiny v noci.

Tipy

Taxi bývá drahé.
Jízda na kole po městě není doporučováno. Nejsou k dispozici žádné cyklistické pruhy.

Zdroje informací

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (3 votes)