Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat ze starého omšelého nábytku opět pěkný a

Leží vám doma kus starého nábytku a nevíte co s ním? I starým věcem můžete dát nový život. Stačí trocha barvy a hned je to lepší. Můžete mít nový nábytek, ze kterého budete mít větší radost než z kupovaného.

Co je potřeba

Starý nábytek

Ředidlo na odmaštění + hadr

Balakryl barvu (pokud máte pistoli) nebo barvu ve spreji

Kyt + špachtle

Smirkový/brusný papír

Rukavice

1

Nejdříve si obrousíme starý nábytek smirkovým papírem, poté ho odmastíme ředidlem a nastříkáme první vrstvu barvy. Doporučuji si vzít rukavice, pokud nechcete mít špinavé ruce od barvy. Nemusíte se ničeho bát, první vrstva nebude vypadat nejlépe a možná vám bude i trochu téct, ale nevěšte hlavu na první vrstvě až tak nezáleží.

2

Až barva zaschne (Balakryl a vodou ředitelné barvy schnou opravdu rychle) opět trochu obrousíme smirkovým papírem a znovu nastříkáme vrstvou barvy.

3

Když nám uschne druhá vrstva zakytujeme si díry ve starém nábytku (pokud tam nějaké máte). Poté se musí nábytek znovu zbrousit, aby nebyl znát žádný přechod nebo rýha.

4

Naneseme poslední třetí vrstvu. Poslední být samozřejmě nemusí, je to podle toho jak nábytek po vrstvách vypadá a jestli je třeba ještě další vrstva nebo už není. Když nám uschne poslední vrstva, je nábytek hotový a vy můžete mít opět radost z "nového nábytku".

Autor: Niki
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články