Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upravit špatné titulky

Stáhli jste si film z internetu, našli vhodné titulky, ale při sledování filmu jste zjistili, že se titulky zpožďují? Co dělat, pokud na internetu nejsou kmání titulky, které by na film pasovaly? Titulky si jednoduše a rychle upravte.

Co je potřeba

program na úpravu titulků

1

Buď můžete zasáhnout do textového souboru, je-li chyba nepříliš velká, nebo užijeme jeden z dostupných programů. Pro naše účely zvolíme jednoduchý program, freeware - tedy software, jehož programátor jej uživatelům zpřístupnil zdarma.

2

Vybereme si například starší Nástroj na titulky, někde uváděn jako Subtitle Tool. V tomto programu můžeme titulky editovat, posuvat, aby nám seděly s obrazem přehrávaného videa, změnit rychlost titulků, popřípadě je spojovat. Program si stáhneme na této adrese http://www.tomzavodny.cz/program/subtool/index_cz.php , kde máte i příležitost položit dotazy vývojáři.

3

Program si otevřete ve svém počítači, práce s ním je intuitivní. Pokud vím nebude vyhovovat, můžete zkusit jeden z dalších zajímavých prográmků, na tvorbu nebo úpravu titulků. Naleznete je na adrese www.slunecnice.cz

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si vyrobit dárkovou krabičku
Co není vyrobeno vámi, není od srdce. Patříte mezi ty, kteří musí nebo chtějí na Vánoce dárky včetně obalů vyrobit? Nemáte vhodnou velikost krabičky,…
Jak správně pečovat o brýle
Jak správně pečovat o brýle | rady a tipy. Ať už brýle sluneční nebo dioptrické, oba druhy si zaslouží, abychom s nimi zacházeli co nejlépe. Jen tak d…