Přejít k hlavnímu obsahu

Jak ušetřit díky hromadnému nakupování

Se slevovými weby jakoby se v poslední době roztrhnul pytel. Co je to za stránky? Je možné jim opravdu věřit? A jak to vlastně funguje? Myslím, že není na škodu si tyto otázky zodpovědět a udělat si tak v tomto novodobém fenoménu jasno.

Co je potřeba

Účet u banky
Internetové bankovnictví
Přístup k internetu

1
Jednotlivé servery jsou si strukturálně velmi podobné. Slevové portály většinou vyžadují registraci, případně je provedena automaticky při nákupu po vyplnění objednávky, viz krok 4. Zaregistrováním si vytvoříte profil, ve kterém můžete sledovat svůj nákup.
2
Na vybrané stránce si přes příslušné pole můžete navolit, z jakého města či kraje chcete momentálně nabízené slevové výhody zobrazit. Po volbě oblasti se vám zobrazí výhodné cenové nabídky, které jsou aktuální v zadané části České někdy také Slovenské republiky (záleží na konkrétním serveru). U každé výhody je uvedena původní cena produktu či služby, takže vidíte, kolik je možné nákupem přes slevovou stránku ušetřit. Zobrazen je rovněž čas, po který ještě sleva na vybranou službu/produkt platí i to, kolik lidí si už danou výhodu zakoupilo.
3
Pokud jsou nabídky slev lákavé a nějakou si vyberete, po kliknutí ni se vám zobrazí bližší informace o zvolné výhodě, popřípadě podmínky pro zakoupení, doba platnosti slevy atp.
4
Následuje potvrzení koupě. V tomto kroku je nutné vyplnit objednávku se všemi náležitostmi. Po správném zadání všech potřebných údajů budete informováni o platebních podmínkách, termínu splatnosti a dalších podstatných údajích o nákupu. Informace obdržíte zprávou přímo na váš profil na stránce, ze které slevu nakupujete nebo na e-mail, který jste uvedli v objednávce. Při vyplňování objednávky u některých serverů rovněž probíhá automatická registrace na daný slevový web a tvorba profilu. Doporučuji však, pro minimalizaci možných komplikací, registraci provést ještě před zahájením nákupu.
5
Po zaplacení (většinou bankovním převodem) se sleva aktivuje. Poukaz, který vás opravňuje k využití slevy na zvolenou službu nebo produkt, bude automaticky zaslán na váš e-mail nebo se propíše přímo ve vašem profilu na stránce, u které jste si výhodu zakoupili
6
Aby bylo možné slevu čerpat, je třeba si poukaz vytisknout a prokázat se jím při samotném uplatňování výhody.

Jako u všech online nákupů je třeba si řádně prostudovat obchodní a nákupní podmínky, u slevových portálů jde většinou o odkaz „Jak na to“ či „Jak to funguje“. Tyto informace má každý prodejní web veřejně přístupné (není tedy nutná registrace). Tímto se minimalizují případné komplikace a nedorozumění.

Pozor na podvodníky! Vždy si ověřte, že nový nebo neznámý web na hromadné nakupování je seriózní.

Hodnocení
KamSsa1 . (neověřeno) | St, 07/10/2019 - 00:10

Mně se osvědčilo nakupovat pomocí slevových kupónů. Naposledy jsem díky tomu pořídil vybavení k mému počítači o několik stovek korun levněji, což se podle mého názoru rozhodně vyplatilo.

Děkuji a souhlasím. Jen dopopručuji jako první provést registraci na www.ecashback.cz a až pak si vybírat na konkrétním webu, aby byla jistota, že ecashback daný web pro hromadné nákupy podporuje (např. s portály Megasleva nebo Slevín stránka nepracuje). Podmínkou stejně je realizace nákupu srze stránku ecashback.cz.

Pavel Lovný (neověřeno) | St, 04/06/2011 - 07:39

Ještě více ušetříte, když svůj nákup provedete přes portál www.ecashback.cz. Dostanete totiž další peníze zpět z nákupu na serveru hromadného nakupování, který jste si vybrali. Portál eCashback ale nemá jen hromadné nakupování, vrací z nákupu i u jiných eshopů. Funguje to jako Clubcard, ale je to online a vrací přímo peníze, ne body.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Slevové nabídky českých slevových webů pro hromadné nakupování zlákají nejednoho člověka. V současnosti své slevové nabídky nabízí na 250 slevových we…