Co je potřeba

• Metr
• Zrcadlo
• Zkoušecí kabinku
• Horu trpělivosti
• Znalost tvaru postavy
• Znalost obvodu i výšky
• Ideálně i kamarádku

1

Rozhodně se v obchodě nedívejte na čísla riflí, máte to marné. Řiďte se pasem a boky. Proč? Protože jednou se vejdete do riflí o velikosti 29 a jindy vám budou malé i džíny o velikosti 32. A rozhodně tomu tak není proto, že by je někdo špatně ušil. Tajemství tkví také i ve střihu. Tento systém zavedla značka Levi’s, která postavy rozčlenila do třech skupin podle poměru pasu a boků.

2

Problém hledání džínů není ve vašem pase, ale ve znalosti vaší postavy a povědomí, jaké džíny skutečně potřebujete. Základem je znát obvod svého pasu, boků a případně i délku nohou pod kotník. Takže, před vydáním se na lov padnoucích riflí, se nejprve pořádně změřte. Nejprve si změřte obvod svých boků (ten naleznete cca 10 cm pod vaším pasem) a dále si změřte boky v nižším bodě (20 cm pod pasem). Jaký je rozdíl? Jestliže méně, než 7,6 cm máte rovné křivky (slight), 7,6 – 12,7 normální (demi) a 12,8 a více výrazné, tedy bold. Pokud znáte tyto míry, pak s metrem v kapse dokážete velice snadno a rychle vyeliminovat všechny nežádoucí kousky a zůstanou vám jen ty, do nichž se vlezete.

3

Sledujte cedulky. Většina lidí se na cedulku u riflí kouká jen kvůli výrobci a velikosti. To ostatní nevnímá, protože tomu prostě nerozumí. Je to škoda, protože by si ušetřili hledání. Označení High waist znamená vysoký pas a Low rise pro změnu kalhoty do boku. Pěkně uprostřed jsou kalhoty s nápisem regular waist. To k jaké postavě se hodí jaké kalhoty, si povíme o něco níže.

4

Pokud máte štíhlé boky a nenápadný zadek, dívejte se po superúzkých špagetových nohavicích anebo strečových riflích. Dovolit si můžete i různé vzory, výrazné kapsy anebo kontrastní vyšívání. Velkým obloukem se však vyhněte riflím s vysokým pasem, který vaše úzké boky ještě více zvýrazní. Ideální jsou pro vás bokovky.

5

Máte výraznější pozadí? Sáhněte po džínách s puky, tmavých riflích a šikmým sedlem. Nejvíce vám bude vyhovovat klasický rovný střih džín s vyšším pasem a úzkými kapsami bez patek. Velkým obloukem se vyhněte příliš obtaženým kalhotám, které do světa okamžitě vykřičí všechny vaše nedostatky

6

V případě, že máte silná stehna, krátkým šortkám se rozhodně vyhněte. Dále se také vyhněte výrazným výšivkám na bocích a výrazným kapsám.

7

Jenomže střihů riflí je mnohem víc. Nevyznáte se v nich? Tak vězte, že rovné rifle v základní barvě jsou možná nuda, ale jsou zaručenou jistotou. Jestli se nechcete přehrabovat a experimentovat, chtějte prostě rovné rifle, ty totiž sluší každé postavě.

8

Sníte o cigaretových džínách? Jste vlastníkem dlouhých noh, ale nevlastníte zadek a boky? Skvělé, tyhle uzoučké džíny byly stvořeny právě pro vás. Vezměte si je do kabinky a uvidíte.

9

Jestli se stydíte za svá stehna, zkuste baggy (tedy pytlovité rifle), jsou pohodlné a perfektně maskující. Neberte si je však, pakliže krom silnějších stehen máte i krátké nohy (protože by vypadaly ještě kratší

10

. Zlobí vás boky anebo bříško? Jděte do zvonů a užijte si jich, dokud jsou ještě v módě! Hlídejte si však, aby byly pořádně ušité. Správné zvonové kalhoty se odshora rozšiřují plynule.

11

Chcete zvýraznit svůj štíhlý pas (zjevně štíhlejší vůči bokům)? Sáhněte po džínách s vysokým pasem. Tyto kalhoty vás opticky zeštíhlí a pas ještě více zvýrazní.

12

Když si budete kupovat džíny, vyberte si takové, které budou více „natěsno“. Není to o tom, že by měly být malé, ale džíny se velice ochotně vytahují, a tak se při koupi volnějších riflí může stát, že z vás za 14 dní spadnou (a to doslova

13

Kupte si takové džíny, v nichž se budete cítit dobře (pohodlně). To, jak někdo při zkoušení kalhot v kabince cvičí, není sranda, ale praktická věc, kterou byste měli při zkoušení riflí provést i vy. Při několika dřepech totiž hned poznáte, jakou vůli kalhoty mají, jestli vám při každém pohybu nevykukuje spodní prádlo a jestli se nezařezávají do nějaké části vašeho těla.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)