1

Kempy mají určitě různou kvalitu. Někde najdeme čisté sprchy, záchody, skvělé zázemí a dovolenou můžete krásně prožít aniž byste opustili kemp. Jinde je zase vše zašlé, staré a rezavé a vám tak nezbývá než zatínat zuby. Nejideálnější je kempovat v turisticky žádaných oblastech, jelikož máte větší výběr z mnoha kempů.

2

Kvalita takovýchto kempů se hodnotí podle hvězdiček. Ty uděluje Společenstvo kempů, pokaždé na tři roky. Po třech letech se vrátí a kemp znovu přehodnotí. Nejvýše si stojí čtyřhvězdičkový. Avšak pozor, počet hvězd neodráží kvalitu, nýbrž vybavenost autokempu. Takže pokud v baru čepujou kyselé pivo, nebo jsou špinavé záchody, tak se to dozvíte až na vlastní zkušenost. Ale i přesto jsou požadavky byť na jednu hvězdu docela vysoké. Kemp by měl mít přístup 24h, noční osvětlení, umyvadla, wc, sprchy, ohniště i popelnice.

3

Nejideálnější je kromě hvězdiček dbát také na doporučení od známých, nebo se porozhlídnout na internetu v diskuzích po hodnocení kempu. Avšak nic vám nedá lepší pohled, než vlastní zkušenost. Ceny se liší kemp od kempu. Některé kempy si účtují jednotnou cenu, jiné hledí na velikost stanu, počet aut, karavanů, nebo osob.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.75
Average: 3.8 (4 votes)