1

Dvoudílné plavky
Výběr dvoudílných plavek je v podstatě stejný jako u spodního prádla. Každá z nás má jinou postavu a nikdy nemůže padnout horní i dolní díl. Vybírejte proto nejlépe plavky tam, kde je možné kombinovat velikosti těchto dvou dílů plavek.

2

Plavky pro baculky
Koupit plavky pro ženy s plnoštíhlou postavou nemusí být žádný problém. Držte se několika podstatných pravidel. Zvolte plavky zásadně vcelku, tedy plavky jednodílné. Různé nedostatky postavy, jako třeba větší bříško, faldy kolem boků, dokážou dost dobře zakrýt. A navíc, jsou pohodlné, nemusíte se bát a neustále se hlídat, že vám z plavek někde něco vyčuhuje. A nebojte se, že v plavkách nejste přitažlivé. S vašimi plnými tvary a většinou s větším poprsím se máte čím pochlubit. Vaše poprsí bude však potřebovat větší podporu a to vám může poskytnout dobře zpracovaná podprsenková část plavek. Měla by mít širší ramínka, kostice a hlubší košíčky. To vše podtrhne vaše přitažlivé tvary.
A jedna důležitá zásada, nekupujte si menší plavky s tím, že do nich za pár týdnů zhubnete. Nemusí se vám to podařit a není nic horšího, než mít na sobě plavky, kde vám z nich všechno přetéká.

3

Plavky vcelku
Tyto plavky jsou vhodné jak pro štíhlé tak i pro plnoštíhlé. Vsaďte na zajímavé detaily, vzory, barvy, které podtrhnou vaši postavu, zdůrazní vaše křivky, vybírejte i vzory, které opticky zužují postavu. Zvolte slušivý model s hlubokým výstřihem do písmene "V", který vytvoří štíhlejší dojem.

4

V kabince si řádně plavky vyzkoušejte, nekupujte zajíce v pytli. Při plavání nebo plážových hrách se pohybujete, tak nestůjte ani v kabince. Dřepněte si, udělejte pár záběrů rukama jako při plavání. Sama uvidíte, zda se budete v nových plavkách cítit dobře.

5

A jaké jsou trendy letošního léta?
Dominuje námořnický styl, kolečka, puntíky i orientální vzory. Z barev vévodí modrá, fialová, zelená, žlutá, červená i růžová. Trvalou pozici si zachovává vždy elegantní černá.

Tipy

Plavky zkoušejte nejlépe před obědem. Pohled od zrcadla v kabince na vaše kulaté břicho po řádném obědě vám na dobré náladě jistě nepřidá.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)