Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat dámské plavky

Nastává léto, s tím související čas dovolených a výběr plavek nabývá na aktuálnosti. Plavky jsou rovnocenná součást výbavy, které věnujeme náležitou pozornost. Jedeme za sluníčkem i koupáním a je předpoklad, že v plavkách budeme trávit mnoho času. Chceme se v nich cítit dobře, vybíráme plavky podle sezónního trendu a aby zalichotily naší postavě. Zaměříme se v tomto článku na dámské plavky. Je libo jednodílné plavky, dvoudílné plavky, nebo snad plavky pro plnoštíhlé? Není problém!

1
Dvoudílné plavky Výběr dvoudílných plavek je v podstatě stejný jako u spodního prádla. Každá z nás má jinou postavu a nikdy nemůže padnout horní i dolní díl. Vybírejte proto nejlépe plavky tam, kde je možné kombinovat velikosti těchto dvou dílů plavek.
2
Plavky pro baculky Koupit plavky pro ženy s plnoštíhlou postavou nemusí být žádný problém. Držte se několika podstatných pravidel. Zvolte plavky zásadně vcelku, tedy plavky jednodílné. Různé nedostatky postavy, jako třeba větší bříško, faldy kolem boků, dokážou dost dobře zakrýt. A navíc, jsou pohodlné, nemusíte se bát a neustále se hlídat, že vám z plavek někde něco vyčuhuje. A nebojte se, že v plavkách nejste přitažlivé. S vašimi plnými tvary a většinou s větším poprsím se máte čím pochlubit. Vaše poprsí bude však potřebovat větší podporu a to vám může poskytnout dobře zpracovaná podprsenková část plavek. Měla by mít širší ramínka, kostice a hlubší košíčky. To vše podtrhne vaše přitažlivé tvary. A jedna důležitá zásada, nekupujte si menší plavky s tím, že do nich za pár týdnů zhubnete. Nemusí se vám to podařit a není nic horšího, než mít na sobě plavky, kde vám z nich všechno přetéká.
3
Plavky vcelku Tyto plavky jsou vhodné jak pro štíhlé tak i pro plnoštíhlé. Vsaďte na zajímavé detaily, vzory, barvy, které podtrhnou vaši postavu, zdůrazní vaše křivky, vybírejte i vzory, které opticky zužují postavu. Zvolte slušivý model s hlubokým výstřihem do písmene "V", který vytvoří štíhlejší dojem.
4
V kabince si řádně plavky vyzkoušejte, nekupujte zajíce v pytli. Při plavání nebo plážových hrách se pohybujete, tak nestůjte ani v kabince. Dřepněte si, udělejte pár záběrů rukama jako při plavání. Sama uvidíte, zda se budete v nových plavkách cítit dobře.
5
A jaké jsou trendy letošního léta? Dominuje námořnický styl, kolečka, puntíky i orientální vzory. Z barev vévodí modrá, fialová, zelená, žlutá, červená i růžová. Trvalou pozici si zachovává vždy elegantní černá.

Plavky zkoušejte nejlépe před obědem. Pohled od zrcadla v kabince na vaše kulaté břicho po řádném obědě vám na dobré náladě jistě nepřidá.

Autor: Jirina Novakova | Zobrazit autorská práva

Foto: Summer Fisher, zdroj: www.sxc.hu

Hodnocení
Andrea Š. (neověřeno) | St, 04/24/2019 - 01:21

Taky jsem spíš baculka a abych pravdu řekla, tak nakupování plavek pro mě vždycky byla spíš noční můra. V normálních obchodech si prostě nevyberu a nadměrné velikosti jsou pro mě zase moc velké. Ještě štěstí, že dnes už existuje pár eshopů, kde se dají sehnat plavky přesně pro moji postavu. :-)

Romana Polehňová (neověřeno) | Pá, 03/22/2019 - 03:06

Patřím spíš mezi plnoštíhlé a abych pravdu řekla, tak sehnat nějaké pěkné plavky na moji postavu je celkem oříšek. V normálním obchodě moc nepochodím, protože tam většinou mají většinou pouze samé malé velikosti... A nadměrné velikosti jsou pro mě zase příliš velké.

Já sice ideální postavu nemám, ale koupila jsem si tyto plavky http://goo.gl/iZdglC a moc se těším, až si je vezmu na sebe. Něco málo se mi podařilo zhubnout, tak snad budou mít úspěch. Ostatním to může být celkem jedno, hlavně, že jsem já v pohodě :) Každopádně článek se mi moc líbil a kdyby se moje snažení shodit přebytečná kila nepovedlo, tak určitě vyberu jiný typ plavek.

Triola (neověřeno) | Po, 07/29/2013 - 10:45

Hezký článek, který jistě pomůže mnoha ženám (a nejen jim) s výběrem. Podobné články jsou určitě moc užitečné a děkuji za ně. Rady dávájí někdy i výrobci, příkladem je např. Triola, která má na svých stránkách věnovaných plavkám i poradnu. Např. článek "Než vyrazíte do obchodu" http://plavky-triola.cz/nez-vyrazite-do-obchodu.php a další, které také stojí za to si pročíst, než něco nakoupíte.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici