Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyplnit formulář pro sčítání lidu 2021

Jak vyplnit formulář pro sčítání lidu 2021

Znovu po deseti letech čeká Českou republiku sčítání lidu, domů a bytů. Už v roce 2011 existovala možnost vyplnit sčítací formulář elektronicky, nyní je online sčítání kladena ještě větší pozornost s cílem z něj vytvořit primární možnost. Jak se tedy sečíst online?

Diskuze k článku

Přidat komentář

neprihlaseny (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 09:53

tak vam povim drazi pratele ze ne ne kaslu meli prijit v pondeli nic jen omluva ve schrance ze jim to nevyhovuje dalsi termin byl na patek opet nic dalsi termin uz neuvedli dve dovolene v cudu mistr silel co si vymyslim za bludy jo padla tady otazka kde mam jistotu ze muj formular dorazi na misto urcene na to se ptala moje teta v jinem meste nez bydlim ja rekli ji at nema strach ze urcite dorazi no aby potom nedorazila pokuta 10tis..

Milada Jurenková (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 10:16

Přišla jsem o práci..přišla jsem o byt..se zdravím to taky nemám dobré...už jsem tady dávno neměla být.S pozdravem Svobodná matka-Chci mít jistotu!!! Ukradli jste mi Byt

chorche | So, 03/12/2011 - 10:34

Dobrý den,

pokud sčítací komisař nedorazí na předem sjednanou schůzku, zavolejte na call centrum Sčítání lidu, domů a bytů 2011 zdarma, číslo: 800 87 97 02 a problém nahlašte. Operátorka si údaj zapíše a pošle Vám nového sčítacího komisaře.

Úřední hodiny Call centra
Po - Ne 8:00 - 22:00

Počítejte s tím, že na linku nyní volá 60.000 lidí denně a zájem o informace bude stoupat, proto může chvíli trvat, než budete na operátorku přepojeni.

uskoba (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 11:38

a na to peníze jsu ..........úúúúúúúúúúžasnéééééééééééé

co si necháme … (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 12:13

Je hodně zajímavé co po nás vláda chce,co příjde přště!!!Pokud si někdo myslí,že je to výhodou,tak to opravdu není!!!Neptají se jestli máte auto,ale výsledek je zaobalen,jak jezdítě či chodíte do práce...Komu co je potom,jaké jste víry.....Pane chrche opravdu si myslíte,že tato otázka pomůže konkurenceschopnost v EU.Nesmysl,je to pohá dokumentace pro to jak odrbat chudáky a vědět vše o lidech!!!!!!!!!!!!!!!!!

abc (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 12:15

At jdou všichni politici do prdele,lidi pojdme do ulic je vyhnat,nebo budeme zase kecat jen u piva 20let??Vždyt ty strany co tam jsou je jen jedna a je rozdělená na 3....čož to nevidíte...!!!!!!!!!!!!!

majka (neověřeno) | Pá, 03/25/2011 - 09:00

jsem takovej zvláštní případ, dělám školu dálkově a zároveň si hledám první zaměstnání, mám tedy vyplnit že jsem hledající první zaměstnání a nebo pracujíí student ??děkuji za odp.

chorche | So, 03/12/2011 - 13:02

Reaguji na příspěvek: Je hodně zajímavé co po nás...

Dobrý den. Souhlasím se všemi komentujícími, že povinné sčítání lidu je zásahem státu do soukromí lidí. Dnešní doba je postavena na individualitě, na svobodě jedince a ochraně soukromí. Není pak divu, že sčítání lidu vyvolává takové emoce.

Na druhou stranu ale pochopte, že statistické údaje pomůžou lépe hospodařit s našimi penězi. Neplatím poctivě daně pro to, aby se s nimi plýtvalo tam, kde to není třeba.

Taky chci říct, že je naprostý nesmysl, co tady někteří píšou, že stát potřebuje informace ze sčítání lidu, aby nás ožebračil. Tohle jsou výtky lidí, kteří viní všechny okolo sebe, ale pro to, aby se měli lépe, nechtějí nic udělat. Uměji jen nadávat, jak je všechno nanic.

Jak jsem už tady jednou reagoval na pána, který jezdí do práce, tuším, Havířov -Ostrava, a který si stěžoval, jak je silnice poničená a že na ni nedá jezdit. Argument, že nepotřebujeme ke zjištění, že tato silnice je hodně využívána, a proto potřebuje rozšířit a zkvalitnit, sčítání lidu - a že stačí jen se kouknout z okna... Co to je za nesmysl??? Jak se může stát kouknout z okna a hned vyhodnotit, že tato silnice v Moravskoslezském kraji vyžaduje víc než doteď???

A jeden příklad na závěr: ČSÚ zjistilo, že o telefonní linku na sčítání lidu je tak velký zájem, že dokáže uspokojit jen 10 % požadavků. Ze 60.000 lidí denně to je 54.000 lidí, kteří se prostě nedovolají. A tak ČSÚ udělá to, že posílí operátorské centrum, aby se dovolal každý. Kdyby se ČSÚ nezajímal, jak by pak věděl, že 54.000 lidí má problém? Takhle přesně funguje sčítání lidu, přátelé.

Na základě získaných dat stát zjistí, v čem a kde je problém, kde se zbytečně plýtvá penězi a kde naopak peníze jsou třeba jako sůl. A podle toho se zachová.

Lenka J, (neověřeno) | Pá, 03/25/2011 - 10:39

Když jsou takhle zvědaví a chtěj o nás vše věďet..tak by mě taky zajímalo kolik maj ti nahoře pc, jak chodí do práce, a čím, a nebo třeba kolik aut maj? proč to oni potřebují od nás vědět?a my od nich nemůžem no?

Bohuslav Kaňka (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 14:34

tato vláda má o každém až moc dobrý přehled. Každé auto platí státu daň. Jen se opovažte nezaplatit. Kdyby raději vláda pohlídala zahraniční firmy ,které u nás seberou státní dotace a peníze putují za hranice.Jsme tu jen jako laciná pracovní síla.Vždyť co je tu ještě naše? Dělám dálnice 30 let a dávno se nestaví podle sčítání vozidel v osobním vlastnictví .To by tomu daly. Spíše vytvoří parkovací daň kdo nebude mít pevné stání na svém pozemku.

pavlica (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 16:27

Všichni si stěžujete na vládu a kdo z vás byl při volbách doma a kdo z vás volil KSČM? Normální lidi se za komunistů měli docela dobře.

chorche | So, 03/12/2011 - 16:48

Sčítání lidu probíhalo i za komunistů, tak nevidím v tom rozdíl...

demok (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 16:53

Neznám s určitostí místo, kde jsem v době narození r. 1934, resp. má matka, bydlela. Z křestního listu se to nedozvím (porodnice v Praze). V 30. letech se rodiče stěhovali několikrát, jako první adresu si mamatuji cca z r. 1938, a to Praha - Vršovice. Neexistují příbuzní, kteří by mi mohli informace dát. Co do formuláře zapsat a nevymýšlet si?

chorche | So, 03/12/2011 - 17:10

Prostě tam nepište nic. Za to Vám pokuta nehrozí, statistici počítají s tím, že si těžko může každý všechno pamatovat.

blbej poslanec (neověřeno) | Pá, 03/25/2011 - 14:01

Na takové hovadiny naše politiky užije,miliony co ci nakradli však nepřiznaj

chudak (neověřeno) | So, 03/12/2011 - 19:54

VSICHNI JEN NADAVATE JAKY TO JE TADY V REPUBLICE SPATNY ALE ABY JSME NECO PROTI TOMU UDELALI TO VAS NENAPADNE.TO JSME MY BLBI CESI.HOSPODY PLNY A V RODINE 2 AUTA,DUCHODCI MAJI NOVA AUTA A GARAZE A VY SI MYSLITE ZE TO VLADA NEVI. ALE O TO NEJDE.MYSLITE SI ZE PO DOBREM TO TADY PUJDE?

Hanousková Sona (neověřeno) | Pá, 03/25/2011 - 21:23

Jo těm ve vládě se to žije,když mají nehorázné peníze at dělají nebo nedělají.Za rozkrádání se jim nic nestane,já kdybych ukradla stovku,tak mě zavřou.Oba s manželem děláme celý život a stále nemáme nic moc,jen vše na půjčky.ted platy klesají a vše se zdražuje,jak to má fungovat? A to ještě nad každým visí strašák nezaměstnanosti.

Ivan Doležal (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 07:12

Dobrý den,po ránu jsme si přečetli reakce spoluobčanů na sčítání lidu 2011 a téměř každému jsme dali za pravdu.Některé příspěvky jsou hezké,vtipné a skutečně ze života.Nicméně sčítání se dělá čas od času v celém světě,tak tomu je i u nás.Při nesoučinnosti stát určuje sankci 10 000 Kč.My jsme se doma těšili na tužku,kterou dávali na vyplnění listů při posledním sčítání.A letos nic,šetří se.O zbytečnosti sčítání jsem uvažoval již jako malý kluk,napadlo mě také,k čemu jsou matriky.Prý to vymyslel již Josef II.A vybavení naše mocné asi moc nezajímá,stejně jako to,zda do práce chodíme či jezdíme a jak daleko.Nevím,co z toho vypočítají,snad průměr,ale k čemu?Anebo jak daleko by to měl exekutor?Hezkou neděli přeji!

Zuzana (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 09:24

Jsou to ku... zas.ané!co jim je po tom v čem se koupem?když napíšu,že v neckách dají nám vanu?a jak jezdíme do práce?na benzín nám stejně nepřispějou.To je sčítání majetku a né lidu.Souhlasím s tím,že si mají sčítání lidu udělat podle matriky.Tam jsme všichni,stejně tak jako v katastru nemovitostí si najdou,jestli vlastním nějakou nemovitost a to co mám doma,po tom jim je KU.VA VELKE HOV.O moje nervy.Jestli pak oni napíšou co mají-HOV.O

njk (neověřeno) | Ne, 04/17/2011 - 15:47

Jsem nyni mimoi ceskou republiku na me trvale bydliste ani k mym rodicum mi zadny formular neprisel ani zady dopis ze by se ke me mel nekdo dostavit..Je uz i zrejme pozde cokoliv vyplnovat ma to vubec jeste cenu?Dostanu pokutu i presto,ze jsem nebyla v onom case v cechach?

Zborovský (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 11:43

proč stále nadáváte na Topolánka Nečase Vondru a spol? Takhle se mi jeví, že to píší jen samí příznivci socanů. Vzpamatujte se, socani rozdávali, ale ne ze svého. Proč jste nekřičeli tenkrát, že ti co se nechtějí "přizpůsobit" mají až nekřenstanské výhody? Teď držte huby.Měli jste křičet a hodně hlasitě když kandidoval Kalousek a spol.

vanakkk (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 13:00

At jdou nekam ta nase vlada,jen chudaka okrast, tojim jde ale pomoct tot otazka.

honza špec (neověřeno) | So, 03/26/2011 - 09:40

tak kde máte ten formulář

Bohuslav (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 14:25

Topolánek ,Špidla nebo zloděj Langr ať je to socan nebo odesák .Vždyť jde jen o legální okrádání státu .A pokud budou podnikatelé řídit tento stát ,platí zákon podnikání vždy pod sebe a naoko vypadat jak to myslí dobře

Roman (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 16:53

Ja si myslim, ze ani jeden z vas co jste sem zatim psal nepochopil o cem je to scitani, nekdo z vas sem napsal, ze to uz bylo za Josefa II. a jde preci o to jestli zivotni uroven stoupa, klesa nebo stagnuje... Vemte si napr. po valce kdo mel radio? kdo mel vysavac? kdo mel televizi cernobilou , barevnou? kdo mel auto? a pred deseti lety, kdyz bylo sciteni kdo z vas mel mobil a kdo ne? a ted zjistej napr. ze tretina z nas ma doma net a za deset let az bude dalsi scitani tak zjistej ze ho ma uz doma kazdej... A je preci jedno kdo je zrovna u koryta...

jozo1 (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 17:02

žvástů tady vedeme plno,ale dělat se nic nebude protože v podstatě si tady většina ze zlodějin žije dobře.Nemluvím o podnikatelích,kteří všichni ze začátku kradli,už jen tím,že nedanily všechny příjmy a někteří,opět většina se tomu nebrání ani dnes,ale i obyčejní zaměstnanci,kteří si jen naříkají a přitom přemýšlí,jak by vše ošulili.Jste všichni cháska vymodelovaná bolševickým režimem,jste bez soudnosti k vlastní osobě.Všichni si myslíte,že máte stále stejná práva jako Ti,kteří s Vámi zametají,ale to jste na omylu.Zařaďte se tam kam patříte,držte huby a dělejte co Vám vrchnost přikazuje.A je nechte,ať si kradou stejně to nezměníte.Přijde doba,kdy Ti co si nahrabali zlodějinou,budu zase ohroženi těmi,co si chtějí nakrást,a opět to odnesou zase jen Ti co nemají tolik odvahy krást ve vetším,takže časem se opět začnou bránit hloupým poukazováním,jak všichni kradou.

tatatat (neověřeno) | Ne, 03/13/2011 - 21:24

je to jenom fraška.

holcukmilan (neověřeno) | So, 03/26/2011 - 15:26

Tak se lidi vzpamatujte a jen nepiste a pojdte s tim neco delat takhle uz to nejde preci dal nebrecte na papiru ale pojdte resit do ulic

jan z rokycan (neověřeno) | So, 03/26/2011 - 15:56

Tak jsem přečet pár komentářů a poznal jsem že jsme češi.Akorát umíme nadávat a závidět.Chtěly jste kapitalismus tak nebrečte.

P.Petrovič (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 08:50

Stav demokracie v ČR je katastrofický.Noví "soudruzi" potřebují informace o všem soukromí, tak vám pod hrozbou sankcí vlezou do bytu a budou čmuchat. Potřebují holt plánovat - po "privatizaci" už nezbývá už moc možnosí něco tunelovat, tak se jejich aktivita přesune na rodiny. Na to je potřeba informací. Já jim je dobrovolně neposkytnu. Už mám téhle "totality"plné zuby.Čekám kdy nás v našem zájmu očipují a budou šmírovat 24hod deně.

Táňa Sitterová (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 09:24

Zdravím všechny neznámé,udivuje mě,že si každý zanadává,ale nikdo se ke svým názorům nehlásí,všichni jsou neznámý.Potom to v tomhle státě má tak vypadat,samé anonymní dopisy,donášení jeden na druhého atd.nedávno nám jeden takový poslal( také neznámý) do práce,samé lži a pomluvy,vůbec nikoho nezajímá,jestli o ní přijdete,né svojí vinou a kde na vesnici najdete novou práci.Souhlasím s tím,že tento stát jde od desíti k pěti,můj otec nedavno o práci přišel a už jinou nesehnal,protože je mu 60let a když jsem chtěla,aby mu stát pomohl a oplatil mu 44 odpracovaných let a odvodů daní tak mi řekli,že ho mám živit já,ale kde na to brát,že?Když máme dvě děti,svých splátek až do řiti.Nedivím se,že se lidé bojí přiznat co mají,aby o to nepřišli,protože stát vše dobré ve špatné obrátí a poctivým lidem dvojnásob.Doufám,že na každou svini se voda vaří a něco se v tomhle státě konečně stane,než z nás udělá úplné žebráky.Zdravím Táňa.

jej (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 13:14

at nam vsem za vyplneni daji 10000kc a kdo to nevlpni nedostane nic

PrSi (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 14:45

Pro někoho? by sčítání lidu, domů a bytů mohlo být k něčemu užitečné, ale není mi až tak úplně jasné, proč zrovna v době, kdy se má šetřit !? No fakt nevím, nevím. Jenže pokud by s tím ovšem vůbec pracovali pro prospěch, když už to má stát takové peníze. Raději bych ty peníze viděla v důchodech a ve zdravotnictví, školství, v dětech, ...
Pochybuji, že je to kvůli výhodnějšímu stavění silnic. Jak jsme se měli tu čest již obeznámit, že silnice se staví za hoooodně "výhodných" podmínek :-(( - ale to sem samozřejmně nepatří. A než se dokopou dostavět jednu silnici/dálnici, tak ta se už pomalu začíná rozsýpat před očima a je třeba "šetřit" na její opravu-to sem také nepatří.
Ale pominu-li můj pesimismus, je mi tak trochu proti srsti ... na co např.potřebují třeba vědět rozlohu bytu ve vlastním domě (bez kuchyně), ostatní prostory atd. ? K čemu může být toto dobré při sčítání obyvatel ? To jako např., že když se zjistí, že 1 člověk žije v bytě s 80m2 a 5 lidí žije na 75m2, tak jednoho nebo dva z toho druhého bytu vezmou a nastěhují k tomu jednomu ? ;-) (no v tom dnešním státě bych se už pomalu ničemu nedivila). A nebo proč je zajímá, jakou vyznávám víru ? Obrátí se oni k Bohu a budou činit pokání ? S lítostí pochybuji. Tak proč, do pr... čic v dnešní době, kdy většina vidí na dno své kapsy (i když občas pohled zastře nějaká ta složenka od Kalouska), se vyhazují miliardy za nějaké statistiky, které se dají pro ty instituce (hasiče, zdravotníky, školky, ...) zjistit jinak ? Na co jsou matriky, katastry, ... ? Na statistickém úřadě jim může být u pr...le, jestli mám doma PC s internetem nebo ne. Oni mi na něj nepřispěli a ani nijak neovlivní, jestli budou hackeři posílat zavirované updaty přes MS, nebo snad ano ?! A to nemluvím o těch lidech (pošťačky), kteří s tím stráví spoustu času, dostanou za to (z našich i svých daní) pakatel a oni vycucnou statistiku :-/ No fakt dneska důležitá akce. Ale nabízí se mi jedna alternativa, proč tohle šaškování ... abychom měli na co nadávat a nevšímali si těch důležitějších průserů, které se tím snaží zastřít (zvyšování DPH - nejdřív 20% pak najednou 17,5% - plácání do vody :-((, aj.... ). To jen abychom nevyšli ze cviku ;-) Tak hlavu vzhůru a tušku do ruky a napišme jim (pod pohrůžkou 10.000,- pokuty) vše, co chtějí a s úsměvem na tváři čekejme, kde nám to zase "osolí a připepří" ;-) A ještě jim za to zaplaťme.
Pěkný den !!!

chorche | Po, 03/14/2011 - 15:51

Reaguji na příspěvek paní Buchové:

Nevím, odkud berete informaci, že stát určuje cenu chladniček, benzínu apod.

To mi, prosím, ukažte, kde stát určuje ceny. Ceny si určují podnikatelé sami. Stát získává z těchto cen jen daně, neurčuje, za kolik kdo má co prodávat. To už nedělá více než 20 let:-))))

vladimir (neověřeno) | Ne, 03/27/2011 - 13:06

Vážen7 úřade,já jsem to teda vyplnil,ale,vězte ,že jestli to bude v TV,že se to válí,někde u popelnic,a já se dožiju dalšího sčítání,-ŽE SE VÁM NA TO VYSERU.

Ivan Doležal (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 18:02

Dobrý večer,jenom bych se chtěl opravit,první sčítání v českých zemích bylo provedeno již za Marie Terezie.

petr (neověřeno) | Po, 03/14/2011 - 21:02

když přiznáte, že dojíždíte do zaměstnání automobilem - nějaké kilometry, do nějakého města, nějaký čas, sám, tak se z toho dá dovodit, že máte přebytek peněz, a je možné zdražit všechno, co s Vaším způsobem dopravy souvisí. Je možné Vás tak donutit začít používat veřejnou dopravu, někdo rozhodne, že Vám zbývá i dost času na čekání po zastávkách a nádražích, a Vy rádi tohle všechno strpíte, abyste si udrželi zaměstnání. Úředník bude mít v ruce Vámi napsané podklady, že netrpíte nouzí a naopak užíváte nadstandartní luxus dopravy vlastním prostředkem, doklad o tom, že jste ještě nebyl nucen začít šetřit - jinač by Vás v autě jezdilo 5. žádné silnice se stavět nebudou, úředníci si jenom zjistí, co potřebujete, na čem Vám záleží, a co Vám z toho mohou sebrat. Toto je pouze k jedinému bodu z toho hloupého dotazníku. Všechno se dá zneužít , a tento stát se nechová jako hospodář, ale jako výběrčí daní z pyšné princezny. Je mi z toho smutno.

escobar (neověřeno) | Út, 03/15/2011 - 09:17

Kraďousek a další ekonomičtí hochštapleři si v Praze mnou ruce, metají radostí kotrmelce a hýkají nadšením .... Myslí si, že budou mít v ruce přehled o tom, co ještě českému národu, po nájezdech exekutorských, zlotřilých band, ještě zůstalo a co lze ještě lidem sebrat. Formulář je na úrovni erudovaného daňového přiznání a bez pomoci si s ním neporadí dle mého soudu tak cca 40% národa. Co se týká mě ... už jsem ztratil vešker iluze o perspektivě tohoto Kocourkova (ČR). Není pomoci ... Nedělám si iuze, od státu nic nečekám a přemýšlím ryze individuálně ... bez iluzí ... tj. zabezpečit se ze svých prostředků na stáří, zabezpečit mejetek proti zvůli státu a jeho úřednických band a uvažuji o odchodu do zahraničí (na většinu roku). Do Česka budu jezdit tak na 2 měsíce v roce jako do ZOO ... bohužel

Stanislav Straka (neověřeno) | Út, 03/15/2011 - 10:01

Nechápu, kde najdu odpověď na svůj dotaz a co se ode mne nyní chce. Straka

Stanislav Straka (neověřeno) | Út, 03/15/2011 - 10:10

Připadám si jak osoba mdlého rozumu. Podal jsem dotaz, jak podepsat elektronický formulář, když nemám eéktronický podpis a stále nenacházím odpověď a místo ní jen další požadavky na "komentář". Dost mě to zlobí. Jestli umíte poradit, tak poraďte! Straka

Stanislav Straka (neověřeno) | Út, 03/15/2011 - 11:15

DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ. vYHOVUJE. mOC DĚKUJI!

Josef (neověřeno) | Po, 03/28/2011 - 00:35

Bláhová a naivní v dnešní době a kolika letech?

Ladislav (neověřeno) | Út, 03/15/2011 - 17:55

No tak jsem na to koukal sranda jak nám vědět kde bydlela matka když jsem se narodil ještě že nechcou vědět kde bydlela když se narodila ona, ja si nepamatuji co bylo včera natož co bylo před 59lety a už se jí na to těžko zeptám když je na krchově. jó capina mám pocit že už jde o ochranu osobních udajů a kdo zaručí že to nenabourá nějaký hacker a že pak někde nenajdou nějakou falešnou občanku na 90letého dědu ve vykradeném trezoru

Proč vlada už … (neověřeno) | St, 03/16/2011 - 06:50

Proč už vláda nebere všechno, když už vzali peníze dětem a ostatním vláda nás nechá pomalu umírat a bere všechno.Jěště chtějí, aby jsme pomáhali chudákům,ale vždyt my jsme chudáci.Jezdí si nadovolený letadly,vozí se v autech a peníze berou z lidí co platí daně.Proč máme psát naše soukromý udaje o tom jak máme velký byt,čím jezdíme do práce,kolik máme dětí atd.vždyt stejně chtějí, aby jsme si dávali peníze na důchod na penzijní pojištění a vy si myslíte, že se důchodu dožijeme určitě ne a pokud si to někdo myslí, tak to je asi hodně najivní.Vždyt chtějí vědět vše o našem soukromí,ale o svém nechtějí říct ani řádku,jak dlouho chtějí pokračovat a co chtějí vyždímat ještě z lidí to jim nestačilo, že nadělali dluhy, které budeme muset platit my ,a proto vzyšují DPH.Ted se teprve budeme mít super budem chcípat hlady a krást,protože nás vláda k tomu nutí.V NĚMECKU PÍŠOU ČEŠI NEKRADTE NE MY JAKO OBČANI ŽE SE MÁME STYDĚT ALE STÁT PROČ JE TO OSTUDA STATU LIDI JSOU BEZ PRÁCE A PRÁCE NENÍ PROTOŽE TO UMOŽNILI CIZINCŮM A NAŠI PRÁCI NEMAJÍ A ANI JÍ NENAJDOU.Za komunistů jsme měli aspon práci a peníze také.

karel benedikt (neověřeno) | St, 03/16/2011 - 10:53

Prvořadě již od dávnověku kdy se sčítání začalo provádět sloužilo k tomu aby "mocní" věděli kolik mužů mohou odvést na vojnu a také komu a jak vysoké daně lze uložit!!! Takže je to jen komedie k tomu aby vláda věděla kde lze ještě obyčejné lidi "přiskřípnout" Vážená vládo nenažranců běžte už konečně DO PRDELE.........

julius (neověřeno) | St, 03/16/2011 - 13:08

Plně souhlasím z posledním příspěvkem. Takovou masu nespokojených lidí jsem ještě za svou kariéru státního zaměstnance neviděl. Samozdřejmě vláda rozkradla stát (viz veřejné zakázky, kdy se napakovaly ještě k tomu firmy, které neumí ani práci pořádně udělat - dálnice atd. katastrofa) a teď to samozdřejmě odnesem my obyčejní lidi. Stát by se měl o svůj lid starat, ale dělá přesný opak. Sociálně slabých narůstá neskutečnou rychlostí. Bezdomovců přibývá a co bude dál?
Chtělo by to nějakou občanskou válku nějakého vůdce něco jako Williem Wolys a zaútočit na ně:o) přidal bych se. Jo a ještě jedna věc. Ať už tam v té vládě sedí a nich neschvalujou a nevymýšlí, protože pokaždé co schválí je to větší a větší kravina.

pepan pepanuv (neověřeno) | St, 03/16/2011 - 14:01

Nějaká chytrá Martinka,že by další od koryta????????Tak co když Vám naženu do chalupy 10 cigošu,budete je dobrovolně živit??????????????????????????????????To bude teprve chaos!!!!!!!!!!!!!!!!!No a to my je živit musíma a i za ty nahoře musíme platit dluhy a nikoho nezajimá z čeho!!!!!Jděte do PR.....................................................

baba (neověřeno) | Po, 03/28/2011 - 13:29

Celé scítání je tak nějak na nic. Nejen že stojí ranec peněz a leze lidem do soukromí, ale navíc někdy přinese zavádějící informace a stejně jako mnoho jiných oficiálně skvělých věcí to ničemu a nikomu nepomůže.
Například já pečuji o dlouhodobě nemocné dítě, obývám se třemi dětmi jeden pokoj v bytě mého bývalého, který ani neplatí výživné. Denně dojíždím s dítětem do školy i ze školy - což není práce ani studium, tak to tam nenapíšu. Sociální dávky nedostanu, protože bývalý příjem má a na vlastní byt samozřejmě nemám. Přivydělávám si prací s lidmi, takže mezi ně musím chodit a tu práci si opatřit , ale on nechce ty děcka pohlídat, takže výdělek nicmoc - spíš nic než moc. Za léčení dítěte v léčebně mi naskakují regulační poplatky - ber kde ber, a když nezaplatím, dostanu exekuci - tu už jednu mám.
Ale do formuláře zapíšu že jsem osoba s vlastním zdrojem obživy, která nedojíždí a ještě budu připojena k bytovému listu majetného člověka. No super! Tak to jsem za vodou alespoň na papíře.
A že nikoho nedohledají na to bych nespoléhala, oni dobře ví kde kdo je a zkontrolují si to. Jen si nemyslím, že by třeba vznikly nové školky, autobusové linky nebo hřiště pro děti.

Nepřihlášený (neověřeno) | Čt, 03/03/2011 - 13:50

Mne také ne,tato odporná vláda nás jen okrádá a sami si žijí jak prasata v žitě,, na sčítání jim ... !!!

Další zajímavé články

Jak napsat úřední dopis - vzor
Jak napsat úřední dopis - vzor
Jak se má psát úřední dopis? Napsat formální úřední dopis se učí už na základní škole, potažmo na střední. Když má člověk smůlu, může si ho vytáhnout…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.