Co je potřeba

čistá papírová krabička od vajíček
bambusové lýko
herkules
štětec
akrylová barva
staré časopisy
zdobné nůžky
razítka s poduškou
bonbonky, čokoládová vajíčka, čokoládky a jiné pamlsky
čtvrtka
fixy

1

Vezměte časopis a vytrhejte si dostatečné množství stránek.

2

Stránky pak následně nastříhejte na velmi tenké pásky.

3

Pásky následně nastříhejte na miniaturní čtverečky. doporučuji stříhat nad táckem, či miskou. Práci si urychlíte, když jich najednou budete přestříhávat větší množství. Nůžky to určitě zvládnou. Velikost čtverečků by měla být asi půl centimetrová.

4

Krabičku natřete akrylovou barvou na jednotnou barvu. Pokud však barvu po ruce nemáte, můžete nechat krabičku "přírodní". Jestli ji necháte přírodní, postupte k dalšímu kroku.

5

Vezměte štětec s lepidlem a natřete víko obalu.

6

Dříve než lepidlo stihne zaschnout, rychle víko zasypejte hustou vrstvou čtverečků z nastříhaných časopisů. Nechte zaschnout.

7

Jestli vám krabička připadá jako suchá, oklepte ji od případných neuchycených čtverečků.

8

Ze čtvrtky si vyrobte malou kartičku. Kartičku můžete různě orazítkovat. Jestli máte písmenka, tak vytisknete jméno pro koho to má být určeno. Jinak jméno a přání napište fixou. V rohu proděravíte, provlékněte lýko, vytvoříte smyčku a na koncích zauzlíte tak, aby vzniklo ouško.

9

Naplňte pamlsky.

10

Zavřete krabičku. Vezměte širší trs lýka a tak, jak se váží do kříže balíky, převažte i tuto krabičku. Dříve než na jejím vrcholku vytvoříte umnou mašli, na jedno z lýk navlékněte ouško s kartičkou. Teprve až pak vytvořte mašličku anebo zauzlete. Příliš dlouhé konce zkraťte nůžkami. Máte hotový originální balení dárku, za nulové vydání peněz.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.833335
Average: 2.8 (6 votes)