Co je potřeba

dobrá vůle, chuť a znalosti

1

Do oken nasaďte sítě proti pylu.
Větrejte brzy ráno anebo večer, kdy je pohyb pylu nejnižší.
Doma pak používejte čističky vzduchu, které eliminují pylové alergeny ze vzduchu.

2

Auto.
Zapomeňte na příjemný vánek z otevřeného okénka při jízdě automobilem. Místo toho využijte klimatizaci.

3

Vyhněte se procházkám a výletům do přírody, lesů a luk.
Po návratu z venku se vždy osprchujte. Nezapomeňte ani na umytí vlasů, protože ve vlasech se pyl drží nejvíce.
Pokud je to možné, vyhněte se pobytu venku v průběhu poledních hodin.

4

Udržujte své nosní sliznice vlhké. Pomoci vám přitom může sprej s Vuncentkou anebo speciální baňka na laváž nosních dutin. Laváž provádějte ráno a večer a užít na ni můžete Vincentku o pokojové teplotě.
Lavážní aplikátor si můžete pořídit v lékárně anebo ve zdravotních potřebách.

5

Lymfodrenáže
Lymfatická masáž má pozitivní účinek na celkovou funkci organismu a je doporučována k řešení celé řady onemocnění.
Její očistou získáte zdravý a funkční lymfatický systém, který je schopný efektivně očistit vaše tělo od toxinů, jimiž pro vás alergeny jsou a správné fungování lymfatického systému.

6

Strava.
Zdravá strava se zvýšeným obsahem zeleniny je obzvlášť vhodná v období výskytu sezónní alergie.
Vyhnout byste se měli všem potravinám, které dráždí a mohou obsahovat pylové částice. Jedná se například o kořeněné potraviny, brambory, citrusové ovoce, med a podobně.

7

Bylinky.
Na alergii pozitivně působí i některé bylinky. Jde hlavně o bylinky, které pročišťují organismus. Jde o odvary, které se užívají vnitřně.
Bylinkové čaje, které pozitivně ovlivňují odolnost vůči alergiím jsou obvykle zhotoveny z kopřivy, ostropestřce mariánského, lékořice a jaterní čaje.

8

Aromaterapie.
Pro zklidnění a zmírnění potíží je vhodná inhalace a aromaterapie.
Nejvhodnějším essenciálním olejem k léčbě alergie je 100% eukalyptový olej.

9

Žvýkačky Allermin.
V době nejhorší a akutní jsou balíčkem poslední záchrany. Ty, které trápí zuřivé kýchání a oční projevy a nic jiného jim nepomáhá, přesto nemohou být celý měsíc být zavření doma, ale musí normálně pracovat, chodit do školy a podobně, jsou žvýkačky Allermin poslední záchranou.
Doporučuji žvýkat vždy, když vyjdete ven anebo víte, že budete muset být v dané oblasti, která vás velice dráždí.
Žvýkačky mají rychlý účinek a jsou velice efektivní. Nenechte se odradit jejich cenou, vždy se oplatí mít v kabelce platíčko žvýkaček poslední záchrany. Mohu doporučit mnohaletou zkušeností.

10

Moře doma.
O skvělých účincích moře na alergii i astma bylo napsáno bezpočet odborných i jiných stránek.
Jenomže Česká republika bohužel žádné moře nevlastní a je tedy u nás těžké zrealizovat pobyt u moře na celé letní období. Přesto pro vás máme tip, jak si moře můžete udělat i doma.
Je to zcela jednoduché - využijte k tomu mořskou sůl, nejlépe tu z Mrtvého moře a vytvořte si skvělou relaxační koupel, která bude blahodárně působit i na vaše podrážděné sliznice.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.714285
Average: 3.7 (7 votes)