Co je potřeba

informace

1

Základem každého zabezpečení domova jsou pořádné bezpečnostní dveře. Mechanické zabezpečení tvoří hlavní jednotku celého komplexního zajištění bezpečnosti domu. V prvé řadě to jsou dveře, které tvoří až z 90 % hlavní přístup zlodějů do vašich bytů nebo domů. Je důležité zvolit si bezpečnostní dveře nejlépe z bezpečnostní kategorie 3. - 4. a k tomu zvolit adekvátní bezpečnostní zamykání.

2

Okna
Okna zajistěte kvalitní zavíráním, případně i řetízkem, který okno chrání nejen před nehodami dětí, ale i před nezvanými návštěvami. Do okna můžete nechat vsadit i mříž. I když v případě vzniklého požáru může být mříž pro změnu spíše překážkou. Bezpečnostní fólie jsou velice praktickou záležitostí, která okno zabezpečí před pokusem se dovnitř prorazit.

3

Trezory
Nemusí jít přímo o typické zazděné trezory. V současné době je více možností, jak uchránit svůj majetek. Existuje možnost vytvoření falešných zásuvek, které jsou s běžnými k nerozeznání, akorát, že v nich není proud a za nimi se ukrývá skrýš na vaše cennosti. Existují i různé knihy s dutinou, ty jsou skvělé například tam, kde je v domě velká knihovna.

4

Elektornické zabezpečovací systémy a alarmy se stávají pomalu samozřejmou součástí našich domovů a mají velký podíl na zabezpečení domu.

5

Pes
Ať je jakýkoliv, zloději je nemají rádi a raději se jim vyhýbají.

6

Pokud máte dům je celkem rozumné okolo něj zasadit různé trnité keře, které znesnadní vetřelci přístup do domu.

7

Spínací večerní osvětlení s možností automatického nastavení
Zmaťte zloděje automatickým rozsvěcením světel. Pozor, ale je potřeba, aby se rozsvěcovalo pokaždé v jinou dobu!

8

Napodobenina kamery
Kamerový systém je skvělá záležitost, která pomůže ochránit dům, ale kolikrát postačí pouze psychologický efekt vytvořený pomocí napodobeniny kamery.

9

Nesklizený žebřík bývá základní a zásadní chybou majitelů všech nemovitostí. Pokud necháváte na dvoře volně přístupný žebřík, jako byste si do domu zloděje přímo pozvali.

10

Nezapomeňte si svůj majetek důkladně pojistit.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)