Co je potřeba

- chuť tančit

1

Začátky s každým tancem nemusejí být zrovna jednoduché. Důležitá je hlavně vytrvalost. Nesmíte se vzdát hned, jakmile se vám něco nepodaří. U břišního tance to platí dvojnásob, protože pohyby, které se budete učit, nejsou úplně jednoduché a chvilku potrvá, než přijdete, jak na to.

2

Jestliže jste se rozhodla, že chcete břišní tanec zkusit, tak si najděte ve vašem městě nějakou cvičitelku. Zřejmě jich tam bude více. To je pak lepší vyzkoušet dvě, abyste si udělala obrázek a mohla se lépe rozhodnout. Dejte také na doporučení vašich kamarádek.

3

Když už máte nalezenou cvičitelku, tak se můžete vydat na svou první hodinu. Jestliže se po ní cítíte rozpačitě, tak se nebojte, to je úplně normální. Nezapomeňte lekce alespoň ze začátku navštěvovat pravidelně, jelikož by vám utekly prvotní cviky a to se poté těžko dohání.

4

Za nějaký čas si budete jistě chtít zakoupit i oblečení, ve kterém budete tančit. K břišní tanečnici patří dlouhá sukně, penízkový šátek a podprsenka, místo ní se však dají použít i různé topy. Uvidíte, že se budete v kolektivu tanečnic cítit jako bohyně.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)