1

Nejprve je třeba si ujasnit, že ani za měsíc celé Salcbursko poznat nestihnete. Pokud se tam chcete vydat v zimním období, tak se vám nabízí hned celá řada zimních středisek, jsou to Hochkönig, Kaprun, Zell am See, Obertauern, Lungau, Saalbach, Hinterglemm, Leogang a Gastein. Pokud si vyberete jakékoliv ze středisek, tak neuděláte chybu, jelikož vás všude budou provázet stovky kilometrů udržovaných sjezdovek a příjemné hotely. Jestliže jezdíte lyžovat pravidelně, tak je vhodné střediska střídat, abyste pokaždé poznali Salcbursko jiného úhlu.

2

Ještě krásnější je Salcbursko pozdě na jaře a v průběhu léta. Krásná příroda, svěží vzduch a stovky kilometrů turistických tras doslova lákají ke svému prozkoumání. Zde je opět vhodné si cestování rozdělit, určitě nevynechejte přírodní park Riedingtal, kde na vás čekají velké ledovcové kotle, rozsáhlá horská údolí s čistými horskými jezery a také možnosti výstupu na místní horské vrcholky.

3

Pokud vám zbudou síly, tak nevynechejte ani přírodní park Weißbach, kde se můžete těšit na příjemné procházky. Tento přírodní park je vhodné navštívit s celou rodinou, jelikož si zde přijdou na své i děti. Je možné zde sledovat původní selský život a také krajany v tradičních krojích. Během různých období jsou tu trhy, slavnosti a turistické výpravy podél potoka Weißbach.

4

Svoje cestování můžete směřovat i do mladého přírodního parku Buchberg, který sice není tak rozsáhlý, ale také nabídne mnoho zajímavých míst k vidění. Můžete se po svých dostat na vrcholek Mattseer Buchberg a sledovat krásné panorama na vrcholky Vápencových Alp.

5

Když už navštěvujete oblast Salcburska, tak by bylo hříchem vynechat návštěvu samotného Salcburku. Z historických památek nezapomeňte zhlédnout klášter svatého Petra, zámek Leopoldskron a katedrály svatého Ruperta a Virgila. Jelikož se jedná o rodné město Mozarta, tak zde najdete i muzeum hudby, možnost prohlídky Mozartova domu a také slavnou pochoutku, Mozartovy koule.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno