MS Office 2010

Jak ve Word 2010 ručně vytvořit Rejstřík dokumentu

Bakalářská, diplomová nebo jiná odborná práce se neobejde bez rejstříku. Ten zpřehledňuje a usnadňuje čtenáři porozumět textu či celé publikaci. Rejstřík lze ve Wordu z kancelářského balíku Microsoft Office 2010 vytvářet ručně, nebo automaticky. V...

Jak ve Wordu 2010 vložit do dokumentu titulní stranu

Vytvořit si v dokumentu titulní stranu zřejmě zvládne i uživatel Wordu z řad začátečníků. Vývojáři ze společnosti Microsoft se nám však snaží ve Wordu práci usnadnit. K dispozici proto máme několik přednastavených motivů titulní strany, ze kterých...

Jak ve Wordu 2010 používat Rychlé tabulky a převádět text na tabulku a naopak

Pokud často využíváte tabulku podobného formátu, program Word 2010 umožňuje kopii této tabulky uložit do galerie Rychlých tabulek, abyste ji před každým použitím nemuseli znovu a znovu vytvářet. Rychlé tabulky nám tak ušetří práci a tabulky budou...

Jak ve Wordu 2010 změnit styl dokumentu

Ke zpřehlednění dokumentu výrazně pomáhají tzv. Styly. Díky stylům si ušetříme práci s formátováním různých částí dokumentu, a navíc získáme větší přehled o jeho obsahu. Styl je snadné a rychlé formátování formou jednoho kliknutí myši na název...