Diskuze k článku

Komentáře

Richard Tonhauser (neověřeno) | 27.01.2012 - 12:15
Dobrý den,Chtěl jsem se zeptat jak mám postupovat. 7.3 2011 jsem měl pracovní úraz do 3.7 2011 momentálně jsem v zahraničí a nevím jak mám udělat vyúčtování daní.mohli by jste mi poradit? nechci to nechat státu!! díky
jozef ružička (neověřeno) | 18.04.2016 - 09:27
damy a panove jsme na tom zle? vlada po 6si přidala penize je to rozdělovani společnosti! jak hospodařit když obec si vezme 40%?ma cenu šetřit? jak snižit dan z přijmu? jsem duchodce nepodnikam nemužu a kdybych si otevřel žl budu mit zakazky? dostanu vyplaceno? jak snižit dan z přijmu DPH! ale ze všeho co leži a běži na trhu dan 0 socialni a zdravotni 7000kč a dat lidu 100% se vyplati 6% odvody za pracovnika? hloupost at to da dělnikovy!
jozef ružička (neověřeno) | 18.04.2016 - 09:29
damy a panove jsme na tom zle? vlada po 6si přidala penize je to rozdělovani společnosti! jak hospodařit když obec si vezme 40%?ma cenu šetřit? jak snižit dan z přijmu? jsem duchodce nepodnikam nemužu a kdybych si otevřel žl budu mit zakazky? dostanu vyplaceno? jak snižit dan z přijmu DPH! ale ze všeho co leži a běži na trhu dan 0 socialni a zdravotni 7000kč a dat lidu 100% se vyplati 6% odvody za pracovnika? hloupost at to da dělnikovy!ale pokud stat rozdělil ulohu obci znamena to větši moc starostu da se vydělat novymi zakazkami lukrativnimi! vyškov ma vše kdyspozici!

Přidat komentář