Diskuze k článku

Komentáře

Roman Dušek (neověřeno) | 20.02.2012 - 19:33
Ne všechno při rekonstrukci koupelny lze pořídit přes internet. Dělali jsme úplnou rekonstrukci koupelny- elektrické podlahové topení, velký otopný žebřík Koralux, rohová vana...Toto jsou komponenty, které je potřeba objednat u firmy, která vám dané práce provádí.
Petra K. (neověřeno) | 12.11.2018 - 17:53
Vybavit koupelnu přes internet není zas tak těžké, ale chce to doslova dvakrát měřit a jednou řezat. Protože pokud se netrefíte do potřebných rozměrů, tak zboží můžete rovnou poslat zpátky do obchodu. Jinak, pokud neznáte žádný obchod s takovým zbožím, tak doporučuji mrknout na nabídku https://www.levna-koupelna.cz/ :) My si odtud objednali prakticky vše, od sprchového koutu až po skřínku pod umyvadlo, a všechno proběhlo naprosto bez problémů :)
Vašek P. (neověřeno) | 21.12.2018 - 18:04
Díky za tipy. To my když jsme vybavovali koupelnu, tak jsme přes internet kupovali jen různé doplňky. Co si pamatuji, tak jsme objednávali například skříňku pod umyvadlo, protože ty, co měli u nás v kamenných obchodech se nám nelíbily. Přecejen, na internetu je v tomto ohledu mnohem větší výběr.
Pavel Valášek (neověřeno) | 29.04.2019 - 23:56
No, já si myslím, že je super, že se dnes dá i vybavení koupelny koupit přes internet. Na druhou stranu je ale v mnoha případech lepší podívat se na vybavení i osobně, protože z obrázku a popisu člověk vše nepozná. Já třeba přes internet do koupelny kupoval akorát dlažbu, protože se mi za žádnou cenu v kamenných obchodech nedařilo najít takovou, jakou bych si tam představoval.
Hana Kvasničková (neověřeno) | 24.06.2019 - 18:31
My prakticky celou koupelnu vybavovali přes internet a můžu říct že vypadá přesně tak, jak jsme si ji představovali. Ze všeho nejlíp dopadlo asi naše umyvadlo. To vypadá totiž ještě lépe, než jsme si ho představovali. Máme tam totiž takové velmi neobvyklé z přírodního kamene.

Přidat komentář