Diskuze k článku

Komentáře

Martin Novotný (neověřeno) | 15.03.2019 - 03:10
Ty srovnávače jsou vážně skvělá věc. Sám jsem také pomocí jednoho vybíral letos cestovní pojištění před cestou na hory. Příjde mi, že pro běžného smrtelníka není zrovna jednoduché vyznat se ve všech těch nabídkách různých pojišťoven. Takto je to alespoň o něco jednodušší.
Adam Varský (neověřeno) | 17.04.2019 - 19:48
A můžu se zeptat jaké cestovní pojištění jste nakonec zvolil? My se právě také za pár týdnů chystáme na hory a vůbec si s výběrem pojištění nevím rady. Když jsem zkoušel právě jeden z těch srovnávačů pojišťoven, tak mi nejlépe vyšlo pojištění od ERV pojišťovny. Nemáte s nimi náhodou zkušenost? Díky moc.
Milan Nezveda (neověřeno) | 23.05.2019 - 01:36
Díky za připomenutí. Příští měsíc se chystám vyrazit do Chorvatska a na cestovní pojištění bych málem zapomněl. Na nějaký ten srovnávač určitě kouknu. Kromě cestovního pojištění mám už ale všechno včetně ubytování zařízené.
KamSsa1 . (neověřeno) | 18.07.2019 - 23:57
V dnešní době je sjednání cesotního pojištění opravdu krásně jednoduché. Já jej dost často sjednávám přes internet, a tak mi to většinou trvá sotva pár minut. Díky tomu se tak kvůli tomu nemusím vubec stresovat a mnohdy jej řeším až krátce před odjezdem.

Přidat komentář