Diskuze k článku

Komentáře

Evina (neověřeno) | 25.04.2014 - 08:23
Semena nesázíme, ale sejeme. Článek působí dojmem, jako by jej psalo dítě ze základní školy.
sara (neověřeno) | 28.04.2014 - 13:38
Škoda, že jim nemůžete vlepit 4-, to by bylo pošušňáníčko, že paní učitelko :-), trochu velkorysosti, venku je krásně, Evino !
Líba (neověřeno) | 07.05.2014 - 14:27
Ha ha ha. No jo "velkorysost" ale co chudák ta čeština. Já paní učitelka nejsem ale někdy mi ty výrazy, obraty a hrubky také zvedají všechny vlasy na hlavě. A když to pak člověk slyší a čte i v TV nebo v novinách, tak to si řeknete "pro Boha co to tam máme za inteligenci" Komenský by zaplakal.....
Mirek (neověřeno) | 01.10.2016 - 12:34
Výstižné a bohužel pravdivé,děkuji.
HK (neověřeno) | 11.05.2014 - 16:58
Neřešte tu češtinu, ale téma pěstování levandule! :-) Nejsem žádný admin, ale diskuze k jinému tématu, než ke kterému je diskuze určena, jsou mnohem více iritující, než jedno špatné slovo v textu! Díky za rady ohledně pěstování levandule. Hlavně doporučených měsíců...
týna nová (neověřeno) | 04.06.2016 - 08:18
Taky tyhle štoury miluju, poučovat můžou tam , kde si to situace žádá. Tady se je nikdo na češtinu neptá.
Mirek (neověřeno) | 01.10.2016 - 12:32
Spisovně by se měl vyjadřovat každý se základním vzděláním ,víme !!!!! A to i když rozebírá levanduli !!
SZ (neověřeno) | 08.06.2014 - 20:12
3. Pěstování levandule a množení levandule. Množení levandule probíhá polodřevitými řízky stonků v dubnu Levanduli množíme řízkováním z nekvetoucích výhonů na podzim A teď babo raď. Buď si to po sobě přečíst a nebo to vědět...
Valkyrija (neověřeno) | 11.06.2014 - 18:47
1. Množení levandule z polodřevitých řízků v dubnu. 2. Množení řízkováním z nekvetoucích výhonů na podzim. Já to pochopila bez problémů. Zda je to správně to si ověřte jinde. Já množit Levanduli nechci spíše naopak ji budu zmenšovat :D
Lucie (neověřeno) | 16.06.2014 - 09:50
"Větve levandule seřezáváme po odkvětu." Mám levanduli zasazenou už třetím rokem a ještě mi nevykvetla. Pomozte, kde dělám chybu?
vskiper (neověřeno) | 21.06.2014 - 17:00
no to taky zalezi jestli nam nepisete z Ponikle, nebo Horske Kvildy. levandule chce teplo takze ji bude darit v oblastech, kde se pestuje vino (merunky, broskve). na severu sice (ker) roste, ale prez zimu dostane tak do tela, ze se z toho cele leto zdrchava a nema silu vykvest. pokud jste v nejake chladnejsi oblasti asi bych ji pestoval v nadobe a prez zimu zatahl do zimni zahrady/garaze (0-10C). Jak ker zesili vykvete a mozna pak zvladne i presazeni do volneho zahonu. Ja mnozim levanduli, kterou ze stredomori privezl muj pradedecek, matecna rostlina ma skoro 100 let a dari se ji vytecne. orezu 10-15 cm vetvicky, strcim na tyden do sklenice s vodou, jak pusti korinky nastrkam do piscite hliny a sporadicky zaleju, 50% vetvicek se chytne a mam nove keriky ktere druhym rokem vykvetou a pak uz rostou jak plevel.
Majka (neověřeno) | 06.06.2016 - 14:06
Mám levanduli, která mi kvete každým rokem. Na jaře trošku pohojím koňskými granulemi, sestříhám a zalévám. Po odkvětu sestřihávám větvičky, balím do gázy a pak je různě dávám do skříní a každým rokem měním.
Olga (neověřeno) | 17.06.2014 - 11:19
Pročítám diskuzi a mám pocit, že kdo chce, všude si něco najde - ať už pravopis nebo zmatené informace v textu. Je to přece jen informační článek, psaný "člověkem" pro normální lidi....
Ypeta (neověřeno) | 21.08.2014 - 13:00
Nebát se ji pořádně ostříhat :-) Já jsem loni stříhala po odkvětu, letos se chystám, až bude sucho, že to udělám také a pak jsem jí dala jakýs takýs tvar. Na Jaře jsem ještě přistřihla a mám bochánky jedna báseň a květů spousty. Když se bojíte střihnout, tak se hrozně rozpadne do šířky a není to moc hezké. A bydlíme v podhůří :-)
Simcza (neověřeno) | 04.03.2015 - 11:39
Dobrý den. V létě jsem zahlédla kdesi v zahrádce velký keř levandule. Úžasně to tam vonělo a protože nám kolem domu dělali novou fasádu a všechny předzahrádky tak přišly vniveč, rozhodla jsem se ji obnovit a vysázet si pod okno tuto voňavou nádheru. Nemám s tím vůbec zkušenosti, ale chtěla jsem ji vypěstovat ze semínek sama. Teď se ovšem dočítám, že když bude v dobrém rozmaru, pokvete až napřesrok a potřebuje slunné místo. Naše předzahrádka je ovšem na severní straně domu. Je možné, že se jí tam bude také dařit?? Všem moc děkuji za případné odpovědi. Krásné a slunečné jaro, S.
TH (neověřeno) | 10.10.2015 - 09:47
Zkuste Perovskia
TH (neověřeno) | 10.10.2015 - 09:47
Zkuste Perovskia
lucie (neověřeno) | 12.03.2015 - 11:58
Dobrý den, mám na zahradě obrovskou levanduli v květináči. Na podzim jsme ji nesestříhala. (na radu sousedky) Teď schází...vlhkou půdu nemá, téměř zde nemrzlo... Mám ji ještě zkrátit? Děkuji.
Veronika P. (neověřeno) | 30.04.2015 - 13:50
Levanduli stříhám dvakrát do roka .. jednou na podzim o 1/3 a pak na jaře (před 14 dni) na 1/3 výšky .. pozor nemělo by se stříhat dřevo. To stříhám jen na "umravnění" protože už mi 3 letý keřík uzurpuje růže :-)
Petra (neověřeno) | 09.06.2015 - 15:07
Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Léta už pěstujeme na zahradě levandule a daří se nám. V posledním roce si je i sami množíme, ale tyto nové rostlinky už nemají tu krásně fialovou barvu - jsou hodně světlé až bílé. Jinak se jim daří krásně, ale chybí ta typická barva - přestože původní rostliny byly tmavě fialové. Netušíte čím to může být? Děkuji, Petra
Petra (neověřeno) | 09.06.2015 - 15:07
alitero_29032 | 23.04.2018 - 10:28
Petro zkus se podívat na https://www.super-bydleni.cz/spravne-pestovani-levandule-sadba-strihani-rizkovani/ . Mají tam péči o levandule pěkně vypracovanou a najdeš to vše pohromadě.
Johna603 (neověřeno) | 19.08.2016 - 12:49
Hi to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views abdkddaedcgk