Přejít k hlavnímu obsahu

Jak postupovat při reklamaci obuvi | rady

Jak postupovat při reklamaci obuvi | rady

Jak postupovat při reklamaci obuvi | rady. Reklamace obuvi patří k nejčastějším reklamacím vůbec. Zákazníci se ale často mylně domnívají, že opotřebení obuvi je důvodem k reklamaci. Jak úspěšně reklamovat boty a jak správně v reklamaci postupovat? Za jakých okolností při reklamaci obuvi neuspějete?

Diskuze k článku

Přidat komentář

Štroblová Věra (neověřeno) | Po, 03/17/2014 - 07:29

In reply to by Jiří Brejcha (neověřeno)

Dobrý den mám stejné zkušenosti jako Vy nevím zda není lepší kupovat přímo ve značce Adidas. A3 sport možná kupuje horší kvalitu a reklamace ve většině případech záměrně zamítá.

Ahoj i já mám nejhorší zkušenost s A3 po čtyřech měsících chození v botech se mi obě roztrhaly na stejných místech a reklamace byla zamítnuta super vyhodit boty za 1300 už nikdy si tam boty nekoupím

Dobrý den, prosím o radu po neúspěšné reklamaci obuvi v A3 sport, funguje ještě vaše poradenství? Malá

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je ještě možné Vás požádat o pomoc. Špatné tvrzení soudního znalce mne rozzlobilo a chtěla bych se domoci pravdy.
Děkuji předem za odpověď JM

Podle zakona musi byt na reklamacnim liste moznost si vybrat, zakaznik ma moznost si vybrat, ale prodejce / servis neni povinen toto akceptovat. Takhle mluvi zakon.

Dobrý den, popíšete blíže, co jste reklamoval u zakoupené obuvi za vadu a jak reklamace probíhala?

Ilona (neověřeno) | Út, 01/21/2014 - 13:48

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na situaci, kdy jsem dceři koupila v listopadu 2013 boty u firmy Deichmann, ale v Polsku. U nás tento vzor nebyl ještě v prodeji, te´d jsem ho tam již viděla. U bot se začala drolit podrážka. Musím jet boty reklamovat do Polska nebo je můžu reklamovat na prodejně v Čechách? Děkuji za odpověď.

Štroblová Věra (neověřeno) | Pá, 03/14/2014 - 17:13

Prosím o radu. Dne 18.6.2012 jsem koupila v A3sport boty zn. Adidas cca 1400,-Kč. Tento rok v únoru jsem je vzala opět na sebe a všimla si že se rozlepuje podrážka ve špicích a u jedné po vnějších stranách. Podala jsem dle pravidel reklamaci s účtenkou dne 6.3.14. Dnes 14.4.14 jsem vyzvedla vyřízenou reklamaci.... s tím že reklamace je neoprávněná a není možné ji akceptovat a tímto je vše vyřízeno cituji " Zboží bylo důkladně prohlédnuto, ale v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada, která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození " Prý je vše dle nového zákoníku v pořádku a tak prosím pokud je možné v tomto poradit . Mám tuto značku ráda a vždy boty vydrží bez problému 4-5 let tak mě tento přístup docela překvapil a brala bych i slepení bot,
ale prý si je mám slepit sama což považuji za ne profesionální přístup k zákazníkům kteří v A3 sportu nakupují...... předem děkuji jestli máte aspoň vy nějakou lepší radu :-))))

Diva (neověřeno) | Po, 09/26/2016 - 20:56

Koupit boty A3 sport nikomu nedoporučuji .reklamace zásadně zamítají a mi po pěti měsících vyhodili 1500kc . A k tomu sprosté jednání na reklamacnim oddělení. Tomotu obchodu se vyhnu obloukem. Prodávají nekvalitní obuv.

Maria Lui (neověřeno) | Pá, 01/08/2016 - 17:02

Dobrý den, varuji před obchodem s obuví Minelli v Myslbeku....... reklamace neuznávají a opravu rozlepení obuvi považují za vstřícné gesto k zákazníkům. Pokud se Vám obuv rozlepí opakovaně tak reklamaci zamítnou. :-/

Jan Vošický (neověřeno) | St, 08/07/2013 - 14:32

Dobrý den,

Chtěl jsem se zeptat, jak to je se situací, kdy jsem s prodávajícícm uzavřel reklamační list, kde jsme zaškrtli způsob provedení reklamace "Výměna zboží" a "Vrácení peněz", a prodávajícící mi po 30ti dnech oznámil, že je obuv opravena?

Je toto podnět k odstoupení od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků?

Děkuji,
Vošický

Alena Lorenzova (neověřeno) | Čt, 02/25/2021 - 11:02

dobrý den,vnučkareklamovala obuv,kterou nosila tři měsíce,praskla ji podražka na boku se rozparaly.Obuv jsme reklamovaly a byloji řečeno,že jetošpatnou udržbou a že měla přijít dříve.Boty nejsou k nošení a myslíme si že máme právo na reklamaci.Prosíme o radu co stím

Jana Černá (neověřeno) | Po, 11/25/2013 - 21:11

Dobrý večer, koupila jsem si přes slevový portál boty, údajně "luxusní" dámské válenky. Po téměř měsíci občasného nošení, se prošlapala podrážka a to konkrétně pata a to až natolik, že v ní jsou díry.. Jakou šanci mám uspět s reklamací? Evidentně jde o vadu výrobku nebo se mýlím? Navíc jsem k obuvi nedostala žádné instrukce k použití a ošetření! V případě, že bych s reklamací uspěla, nové a stejné nechci, protože by to s nejvyšší pravděpodobností dopadlo stejně- je to prostě šmejd. S vrácením peněz asi neuspěji, že? Děkuji za odpověď :)

petra (neověřeno) | Pá, 04/08/2016 - 13:33

Dobrý den,
v 11/2014 jsem si koupila v kamenném obchodě zimní obuv. V 2/2015 jsem ji byla reklamovat - popraskání, rozlepení. Obuv byla opravena. Nyní v 03/2016 se vada opakovala - popraskání,rozlepení. Po druhé mi tato vada (již opravená) nebyla uznána. Boty jsou v záruce do 12.11.2016.

Ve vyjádření je uvedeno: Dne 23.3.2016 přišla reklamovat obuv podruhé, jenže po uplynulé záruční době. Jak vyplívá z ustanovení § 2167 písmena b) zákona č.89/2012 Sb., záruka se nevztahuje na opotř.věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Změny u výrobku vlivem opotř.na exponovaných místech, příp.zanedbanou zákl.údržbou nebou záměnou v účelovém použití, stejně jako neodborným zásahem do výrobku, nelze považovcat za radu.

Mohu obuv znovu dát reklamovat? Je šance na vrácení penez? Děkuji

Jana Maškoá (neověřeno) | Út, 07/19/2016 - 19:18

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda se ještě dá obrátit na NEZÁVISLÉHo ODBORNÉHO PORADCE - POSUDEK ZDARMA. pan Tomáš Valta má zde článek o pomoci - bohužel není aktivní. V A3 sportu mě soudní znalec posoudil basketovou halovou obuv nesprávně.Napsal, že byla praná a to je lež. Nevím, jakou cestou se mohu domoci pravdy.
Děkuji JM.

jaroslava (neověřeno) | Ne, 04/17/2016 - 18:27

chci se zeptat,syn nosil asi 2 měsíce zimní boty,zjistila jsem,že se trhá svršek na obou botách,boty jsem reklamovala ihned,jak jsem to zjistila,reklamaci zamítli s tím,že jsme nepřišli ihned,po zjištění vady a že to není vada materiálu,požadovala jsem alespoň opravu,bylo mi řečeno,že je vada neopravitelná,s vyřízením reklamace jsem nesouhlasila a boty reklamovala znovuna co mám nárok,boty zakoupeny ve SPORTISIMU,děkuji

Štěpánka (neověřeno) | Pá, 10/11/2013 - 11:52

HUMANIC - reklamovala jsem v Humanicu kožené boty Lacoste, na špičce - plošně nahoře, se jakoby zvedla a nakrabatila kůže - odpověď - v botech jsem řídila auto a tak jsem s tím měla počítat... To jsem nevěděla, že v botech se nesmí řídit... no alespoň je člověk chytřejší :-)

Christiane Dubovci (neověřeno) | Po, 10/31/2016 - 03:35

Prosim Vas viete mi poradit ci mam narok na vratenie penazi ak sa jedna o chybu vyrobcu o ktorej ma pri kupe drevak nikto neinformoval?Ide o to ze nove drevaky mi farbia ponozku a zaroven aj nohu cez ponozku.Ja mam vsak tazku alergiu na farbiva a tieto drevaky nemozem nosit.Podarilo sa mi ich mat na nohach 1 den.Tato skutocnost ma teda donutila kupit si nove prezuvky cize momentalne uz dalsie prezuvky nepotrebujem.Mam teda narok na vratenie penazi pokial sa tato vada opravit neda???
Drevaky stali 560,- kc a ja si myslim ze za 560,- kc by prezuvky mali byt kvalitne.

Romana Humlová (neověřeno) | St, 02/11/2015 - 11:43

Dobrý den, reklamace v A3sport je opravdu jedna velká hrůza, již 2x jsem reklamovala turistické boty a reklamace byla zamítnuta. Při první reklamaci šlo o to, že se roztrhl šev na patě. Požadovala jsem navrácení peněz, ale výrobce provedl odpravu tak, že tak vlepil nesmyslně kus kůže, vložka boty se nevešla, takže se shrnovala při prvním použití, bota prostě nesedí a tlačí. Opět jsem reklamovala a požadovala navrácení peněz, před pár dny mi bylo nahlášeno, že se reklamace neuznává. Už nevím, co dělat, Boty jsem měla 5x na noze od září a nevím, co dál. Nosit se vážně nedají. Mějte se

Kateřina (neověřeno) | Út, 01/14/2014 - 15:30

Dobrý den, dne 27.9.13 jsem si zakoupila kozačky zn. Tamaris. 18.12.13 jsem je reklamovala - oba podpatky byly u kořenu podpatku nalomené a vložka v botě se na levé noze začala odlepovat (tato vada byla prodavačkou zjištěna u stejného typu kozaček, které jsem měla zamluvené. Prodavačka mi proto objednala nové). Boty přitom byly minimálně nošené maximálně jsem je měla na noze 3x :-( Byla jsem dohodnuta na vrácení peněz, avšak dnes když jsem šla pro vyrozumění reklamace, mi chtěli vrátit opravenou obuv - což jsem odmítla se slovy, že jsem byla dohodnutá na vrácení peněz, a že tomuhle typu nedůvěřuji. Navíc nalomené podpatky neopravili. Prosím o radu, jak se hájit dál? Píšete, že "pokud se vada obuvi objeví do 6 měsíců od koupi zboží, máte právo si vybrat způsob vyřízení reklamace: opravu, výměnu věci - a pokud by tato vaše volba nebyla možná, tak máte právo na odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu" - Mohu se na to odvolat? Navíc reklamace nebyla řádně vyřešena (neopravený podpatky) a do termínu reklamace to vyřídit nezvládnou? Děkuji za odpověď Radka

Jiří Brejcha (neověřeno) | Po, 07/01/2013 - 16:53

A3 sport nejhorší moje zkušenosti s reklamacemi.

Burjanek Petr (neověřeno) | Pá, 07/12/2013 - 11:31

Dobrý den
V roce2013 jsem koupil boty bylo na nich datum vyroby 2011.Jak dlouho muže prodejce skladovat boty?
Děkuji p.Burjanek

TOMAS VALTA (neověřeno) | Po, 01/20/2014 - 10:02

NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA

Vážení přátelé, nespokojeni zakaznici zákazníci. Koupili jste si kdekoliv na území ČR obuv, kabelku, sedačku, nábytek nebo jiné výrobky z kůže a výrobek se Vám během záruční doby rozpadl, zničil a Vy jste v rámci reklamace neuspěli? Cítíte se tímto verdiktem poškozeni? Nabízíme Vám naše služby v rámci reklamačního poradenství. Jedná se o NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA. Nenabízíme žádné reklamační triky, vymýšlení vad a chyb, nabízíme skutečné NEZÁVISLÉ ODBORNÉ POSOUZENÍ ZDARMA. Veškeré informace najdete na PROOBUV.CZ

Dále nabízíme Soudní posudky, právní servis a poradenství a pro jejich obuv tzv. GARANČNÍ SERVIS ZDARMA.- proobuv.cz/zarucni-servis-zdarma/

Více informací PROOBUV.CZ

Tomas Valta

Jana Večeřová (neověřeno) | Po, 01/20/2014 - 10:52

koupila jsem manželovi kožené polobotky u Bati ,ten je měl dvakrát na sobě a strašně měl šlapky černé od vložek do bot nešlo to umýt tři dny ,šla jsem je proto reklamovat, požadovali jsme výměnu za jiné nebo vráceni peněz, ta nám nebyla uznána ,protože jsme přišli až po půl roce a ušpinění je v normě podle výrobce.Zajímavé je že se tyto boty prodávají už s hnědou stelkou .Proto by mně zajímalo jak mám nadále postupovat. děkuji

Další zajímavé články

Jak správně pečovat o boty
Jak správně pečovat o boty
Nabídka obuvi je v našich obchodech obrovská. Když si kupujeme boty, chceme, aby byly nejenom pohodlné, ale aby také dlouho sloužily. Zejména když byl…
Jak napsat výzvu k úhradě dluhu | rady
Jak napsat výzvu k úhradě dluhu | rady
Jak napsat výzvu k úhradě dluhu | rady. Dluží-li vám někdo peníze po splatnosti pohledávky, není dobré jen nečinně sedět a čekat, až zaplatí. Dlužník…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.