Diskuze k článku

Komentáře

Daniela (neověřeno) | 28.09.2012 - 20:51
Ten nálev je naprosto excelentní.. ;) a to nejen na švestky.. ;) mockrát děkuji.. ;)
Adriana Dosedělová 2 (neověřeno) | 28.09.2012 - 23:23
:-) Tak to jsem moc ráda.
Anna Partyková (neověřeno) | 05.08.2014 - 20:41
Se zavařováním jsou problémy, v obchodech jsou víčka z Polska, která na sklenice nepasují a nechytají!
naďa (neověřeno) | 15.10.2014 - 15:10
Já nejraději zavařuji švestky bez nálevu, vypeckovat,natlačit do sklenic,zavíčkovat a sterilovat 20 min. při 80°C. Jsou výborné.Podobně zavařuji i strouhaná jablíčka, používám převážně na štrůdl.Vyzkoušejte....
poetkavlasta (neověřeno) | 30.08.2015 - 13:41
Dělám to přesně tak! Ale získala jsem recept na švestky v čokoládě a je to moc dobré! Vyzkoušejte tuto mňamku: Švestky v čokoládě: 2 kg švestek (1,5 kg cukr písek (dala jsem jen polovinu) 100 g másla 1 vanilk, cukr 1/2 lžičky skořice ml. 200 g kakaa (1 hrnek) Postup: Pokrájené vypeckované švestky přivedeme ve větším hrnci k varu přidáme cukr a vaříme 20 minut Stále míchat!! Pak vmícháme tuhé máslo, vanlkový cukr a skořici. Stále mícháme! Přisypeme kakao a vaříme ještě l5-20 min.na mírnějším varu. Míchat!!! Horkým plníme menší skleničky, zavíčkujeme a sterilujeme 20 min. na 80 stupňů, vyjmout, obrátit na 5 min. dnem vzhůru (rychle houstne). Necháme vychladit, sklenice omyjeme a utřeme aby nelepily. Uložit do špajzu. Jak skleničku otevřu, sním ji na posezení, je to moc dobrá pochoutka, hlavně pro děti.

Přidat komentář