Diskuze k článku

Komentáře

Alena Fišerová (neověřeno) | 16.01.2014 - 09:30
Tuto krásnou květinu jsem dostala k narozeninám s devíti květy a tři další rozkvetly doma.Každý,kdo přijde na návštěvu jí obdivuje.Kvetla devět měsíců.Teď je ozdobná listem.
Mirka K. | 25.02.2018 - 20:19
Odpovím za autorku článku, snad se nebude zlobit. Anturii přesaďte do většího květináče. Vyklopte ji, vyklepejte vyčerpanou zeminu z kořenů, do nového květináče nasypte zeminu a umístěte kořenový bal. Doplňte zeminou, abyste zakryla všechny kořínky. Nechte den bez zálivky, podpoříte růst. Při růstu obnažené kořínky zakrývejte třeba mechem. Velkou rostlinu můžete rozdělit roztržením kořenů i s nadzemní částí. Pěstuji ji také několik let.
Ludmila (neověřeno) | 16.05.2019 - 07:45
Dostala jsem včera anturii s několika květy, jsem zvědavá, jestli pokvete i dále. Zatím mi nikdy žádná znovu nevykvetla a nevím proč. Asi bych ji měla dát někomu na "převýchovu", známým anturie kvetou, i když jim nevěnují téměř žádnou péči a u mně se jim nedaří.
Vladimír Matějka (neověřeno) | 13.07.2019 - 23:35
Jak tu může být napsáno, že pěstování anthurie není náročné ! Podmíky, které vyžaduje jsou jak ve skleníku a to v bytě má málokdo.

Přidat komentář